קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות41
מגזין

חזה בקר משומר

חזה בקר משומר
חזה בקר משומר עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את הרפרטואר העיקרי שלך כמובן. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 578 קלוריות, 71 גר' של חלבון, ו 26 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג החנוכה שלך. אם יש לכם תבלינים כבישה, מים, סוכר חום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח היהודי. הכנת המנה לוקחת כ 3 שעות ו -30 דקות. זה מובא לך על ידי Food.com עם כף מיוחדת במינה. ציון של 75% המנה הזו מוצקה. נסו חזה בקר משומר עם כרוב, חזה בקר משומר מטוגן, ו חזה בקר משומר מעושן (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

שיראז, Tempranillo, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לבשר בקר. כל יינות אדומים אלה יכולים להתמודד עם טעם בשרי, סמוקי של חזה בקר. אם אתה מדבר על בשר יהודי מסורתי, אתה רוצה לחפש יין אדום כשר. אתה יכול לנסות את טורנון מתילדה שיראז. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Tournon Mathilda Shiraz
Tournon Mathilda Shiraz
צבע אודם כהה מבריק. האף: עמוק עם פירות שחורים וניחוחות פלפל.חיך גמיש וחמדן עם טאנינים משיי ואלגנטיים. עצתו של סומלייה: בשר חזיר, בייקון, בשר צלוי.