קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות40
מגזין

חזה עוף צלוי עם סרטן נהרות, שעועית פאווה, מורלים

חזה עוף צלוי עם סרטן נהרות, שעועית פאווה, מורלים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל חזה עוף קלוי עם סרטנים, פול, ו Morels. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 780 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 61 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך סרטן נהרות, שמן זרעי ענבים, שמן זית, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. נסו ארוחת ערב הערב: תבשיל עוף עם מורל, פול, ותפוחי אדמה באביב, מבשלים את הספר: אטריות ביצים עם פול, כרישה, ומורל, ו חזה עוף מוקפץ עם פול ושום ירוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 450 מעלות. באמצעות סכין חדה להסיר את הקצה ואת המפרק הראשון של הכנף של כל חזה עוף, ולהשליך, עוזב את המפרק השני עדיין מחובר לשד. עוף העונה עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
2
חום שנותר 2 כפות שמן זרעי ענבים במחבת גדולה כבדה bottomed ovenproof מעל חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים עוף, צד העור למטה, ומעבירים לתנור; צולים עד מבושל דרך.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתרד תינוק, שטף וגבעולים הוסרותרד תינוק, שטף וגבעולים הוסרו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץגזר קצוץ41 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרחצאי חזה עוף, עור-עלחצאי חזה עוף, עור-על4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח גס ופלפל לבן טחון טרימלח גס ופלפל לבן טחון טרי28סרטן נהרות.סרטן נהרות.15פולים fava פולים, הרים והפגיזופולים fava פולים, הרים והפגיזו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשומר קצוץשומר קצוץ2עלי דפנה טרייםעלי דפנה טריים4sprigsטרגון טריטרגון טרי10sprigsחתוך לקוביות, 1)חתוך לקוביות, 1)10ציפורןצרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך4(חוֹרֶף)שמן זרעי ענביםשמן זרעי ענבים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1מיץ לימוןמיץ לימון1לימון, חצוילימון, חצוי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין מדיירהיין מדיירה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי נענע, קרועיםעלי נענע, קרועים10largesמורלים, חצוי ושטוףמורלים, חצוי ושטוף3(חוֹרֶף)תיבול המפרץ הישןתיבול המפרץ הישן2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ4גבעולי פטרוזיליה טרייםגבעולי פטרוזיליה טריים6עגבניות שזיףעגבניות שזיף3מקפיםטבסקוטבסקו5(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח10פלפל לבןפלפל לבן