קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות10
ציון בריאות28
מגזין

חזיר צלוי, שומר ובצל

חזיר צלוי, שומר ובצל
חזיר צלוי, שומר ובצל עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכון העיקרית שלך. מנה אחת מכילה 300 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. אם יש לכם מרווה, זרעי כמון, מיץ תפוזים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ התפוזים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שרברט שזיפים עם מיץ תפוזים ויין שזיפים כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -50 דקות. נסו בשר חזיר צלוי בשומר עם בצל מתוק, שומר - שפשף בשר חזיר Tenderloin עם טריזים שומר קלוי, ו שומר - שפשף בשר חזיר Tenderloin עם טריזים שומר קלוי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות F (200 מעלות C).
2
ממיסים חמאה במחבת על חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
3
הוסף 1/2 כוס מרווה. מבשלים ומערבבים עד העלים הם מעט פריך, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר עלים עם כפית מחוררת, ולנקז על מגבות נייר. מגניב, לעטוף במגבות נייר, ולאטום בשקית ניילון. תניח בצד. שמור את החמאה.
מרכיבים שתצטרך
5
מערבבים את הפלפל וכמון בקערה קטנה. יש לשטוף צלי יבש לטפוח; לשפשף באופן שווה עם פלפל כמון. טאק נשאר 1/2 כוס מרווה עלים מתחת למיתרים בצד החלק (הכי שמן) של הצלי. הגדר את החזיר, צד עשב למעלה, על מדף במחבת צלייה.
מרכיבים שתצטרך
6
מורחים שמן זית בתחתית תבנית אפייה בינונית. פרוסה עבה שומר ומניח בצלחת. לזרוק מעיל עם שמן זית, טפטוף עם מיץ תפוזים 3/4 כוס.
מרכיבים שתצטרך
7
מניחים בצל בצלחת לחתוך בצד למטה.
מרכיבים שתצטרך
8
מניחים צלי על המדף המרכזי בתנור שחומם מראש.
9
מניחים שומר ובצל על המדף התחתון.
מרכיבים שתצטרך
10
אופים את החזיר וירקות 1 שעה, או עד חזיר מגיע לטמפרטורה פנימית מינימלית של 145 מעלות F (63 מעלות C) וירקות הם במכרז. להפוך שומר פעם אחת במהלך זמן לאפות. הזמנת טפטוף, העברת בשר למגש ולשמור על חם; בואו לעמוד לפחות 10 דקות. שמור את הירקות חמים בתבנית האפייה.
מרכיבים שתצטרך
11
מניחים את מחבת הקלייה עם טפטופים שמורים על אש גבוהה על הכיריים למעלה, ומערבבים את החמאה השמורה משלב 1, את הנותרים 3/4 כוס מיץ תפוזים, מלאי, וחומץ. מביאים לרתיחה, ומערבבים לגרד כל חתיכות השחמה במחבת. לבשל, ערבוב לעתים קרובות, 10 דקות, או עד מופחת על ידי כ 1/
מרכיבים שתצטרך
12
מסדרים בצל ושומר סביב החזיר.
מרכיבים שתצטרך
13
מקשטים עם צמרות שומר, מפזרים עלי מרווה מטוגנים, ומתבלים במלח כדי לשרת.
מרכיבים שתצטרך