קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

חזיר שמיר על אורז

חזיר שמיר על אורז
צריכים מנה עיקרית ללא גלוטן ? חזיר שמיר על אורז יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתאים ל-6 מנות. , מתכון זה מכסה 14% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 347 קלוריות , 19 גרם חלבון ו -17 גרם שומן . אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם עשב שמיר, סלרי, בשר חזיר וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי לא כל כך יוצא דופן של 39% . מתכונים דומים: אורז שמיר , אורז תרד שמיר ואורז מטוגן חזיר .

הוראות

1
במחבת גדולה, מבשלים בשר חזיר בחמאה עד להשחמה קלה.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים סלרי, בצל ופטריות; להקפיץ עד לריכוך.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מערבבים את המרק, החלב, החרדל והשמיר; להוסיף לתערובת הבשר חזיר. להביא לרתיחה; להפחית את החום. מערבבים פנימה שמנת חמוצה; חום דרך.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
שמירשמיר
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
4
מגישים על אורז.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)