קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

חטיפי גבינת שמנת זנגוויל

חטיפי גבינת שמנת זנגוויל
לעולם אינך יכול לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אובר, אז נסו לנסות חטיפי גבינת שמנת זנגוויל. מנה אחת מכילה 104 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 24 מנות סועדים.. זה יהיה להיט שלך חג המולד אירוע. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. המתכון הזה מכלמתכונים דורשים גבינת שמנת, ביצים, סוכר ולחמניות של בצק עוגיות זנגוויל שהוכן מראש. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 15 דקות. עם כפית ציון 9%, המנה הזו גרועה מאוד (אך עדיין ניתנת לתיקון). משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם חטיפי זנגוויל עם ציפוי גבינת שמנת, חטיפי זנגוויל עם ציפוי גבינת שמנת, ו חטיפי זנגוויל עם ציפוי גבינת שמנת.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הבלטור רוסו ספומנטה אדומה עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 8 דולר לבקבוק.
בלטורה רוסו ספומנטה אדומה
בלטורה רוסו ספומנטה אדומה
הצבע התוסס והאודם של בלטורה רוסו אדום ספומנטה הופך אותו ליין מבעבע שובה לב. ניחוחות מזמינים המזכירים אוכמניות והדרים יוצרים זר מורכב להפליא. יין מבעבע זה, מאוזן ועשיר באופי זני, מתרענן על ידי שילוב טעמים של פטל ודובדבנים המעניקים גימור פריך ונקי.בעוד שספומנטים נהנים באופן מסורתי עם קינוחים, בלטורה רוסו אדום ספומנטה הוא בן לוויה אלגנטי וחגיגי לכל אירוע.אלכוהול: 8.20%