קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות3
מגזין

חטיפי חומוס וקרקרים

חטיפי חומוס וקרקרים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' oeuvre, אז תנו הזדמנות ל חומוס & קרקר Snacker. מנה אחת מכילה עד 1 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 38 קלוריות. מתאים ל-1 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. מתכון זה אופייני למטבח המזרח התיכון. אם יש לכם עגבניות שרי, קרקרים לחטיפים חיטה, חומוס מקורי של אתנוס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להגיע. הכנת המנה לוקחת כ 5 דקות. נסו חטיפי חטיפים, הקרקרים המגניבים של נאני, ו חטיף חמאת בוטנים ותפוחים (מתכונים דומים).

הוראות

1
קרקרים למעלה עם שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מבעבע הם הבחירה העליונה שלי לחומוס. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. אתה יכול לנסות Ruffino Sparkling rosé (פיצול). מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 8 דולר לבקבוק.
Ruffino נוצץ עלה (פיצול)
Ruffino נוצץ עלה (פיצול)
Ruffino רוזה נוצץ הוא טרי וריחני עם הערות של תות ורמזים קלים של עלי כותרת ורדים. על החך יש יין בועות אלגנטיות וחומציות מרעננת, המציע טעמים מפתים של פירות יער אדומים עדינים ופירות לבנים השוהים לאורך הגימור.Ruffino Sparkling Rosé הוא מהנה בפני עצמו כאפריטיף, אבל גם כבן לוויה למזון, זיווג טוב עם מגוון רחב של מנות כולל דגים בגריל, עוף צלוי, וסלטים ירוקים מעורבים.