קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות16
ציון בריאות3
מגזין

חמאת אגס-אדיז

חמאת אגס-אדיז
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אופר, אז נסו את חמאת האגס-אדיז. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 16. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 0 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל 93 קלוריות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. לכו לחנות ואספו חומץ בלסמי, אגסים, שעועית וניל ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -15 דקות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתית ולקטו אובו צמחוני דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 30%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון פיתולי תבלינים של אגס-אדיז, רוטב אגס ג'ינג'ר-הל (וחמאת אגסים), ו חמאת אגס.

הוראות

1
בסיר גדול, להביא מיץ אגס לרתיחה; לבשל במשך 30 דקות או עד מופחת ל 1 כוס. מערבבים אגסים ומלח; מחזירים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים 15-20 דקות או עד שהאגסים רכים. מצננים מעט.
מרכיבים שתצטרך
מיץ אגסיםמיץ אגסים
4 כפיות אגוזי מלך קצוצים4 כפיות אגוזי מלך קצוצים
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מעבירים תערובת אגסים למעבד מזון; מכסים ומעבדים עד לקבלת תערובת חלקה. מחזירים לתבנית; מוסיפים שעועית וניל. מביאים לרתיחה על אש בינונית תוך ערבוב מתמיד. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, במשך 65-75 דקות או עד להסמכה, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
1 גרגיר וניל שלם, מפוצל1 גרגיר וניל שלם, מפוצל
4 כפיות אגוזי מלך קצוצים4 כפיות אגוזי מלך קצוצים
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מסירים מהאש. מחק שעועית וניל. מערבבים פנימה רוזמרין וחומץ; מכסים ומניחים לעמוד למשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 גרגיר וניל שלם, מפוצל1 גרגיר וניל שלם, מפוצל
צווארי עוףצווארי עוף
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
4
מחק רוזמרין. מצננים לטמפרטורת החדר. מכסים ומכניסים למקרר לפחות 4 שעות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
צווארי עוףצווארי עוף

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא תווית צהובה של ווב קליקוט ברוט עם שקית מתנה איזותרמית. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 70 דולר.
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
התיק האיזותרמי השומר על בקבוק תווית צהובה קר עד שעתיים. את מתנה מושלמת כמו זה מאוד תכליתי ויכול להיות מקופל ונשא בתיק שלך!בית שמפניה נשפט בסופו של דבר על איכות הברוט הלא עתיק שלו. זה בייצור של יין כזה כי האמנות האמיתית של מיזוג שמפניה מגלה את עצמה.זוהי אמנות שבה בית ווב קליקוט מצטיין. התווית הצהובה של ברוט שלנו משקפת את הכרמים המעולים שבבעלותנו ואת האופי העקבי של סגנון הבית שלנו.הדומיננטיות של פינו נואר מספקת את המבנה שהוא כל כך טיפוסי קליקוט, בעוד מגע של פינו מיוניר מסכם את התערובת. שרדונה מוסיפה את האלגנטיות והעדינות החיוניות ביין מאוזן לחלוטין.