קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות28
מגזין

חמאת בוטנים גלידת פאי II

חמאת בוטנים גלידת פאי II
חמאת בוטנים גלידה עוגה II הוא חלב חינם ומספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 1547 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 89 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 15 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. גשו לסופר וקנו גלידת שוקולד, חמאת בוטנים פריכה, קרום קרקר, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular סופר של 84%. מתכונים דומים: חמאת בוטנים חמאת בוטנים ללא חלב עם קרם שוקולד, גלידת חמאת בוטנים כפולה, ו עוגת פאי תפוחים מטוגן גלידה.

הוראות

1
בקערה גדולה, מערבבים גלידה וחמאת בוטנים יחד.
מרכיבים שתצטרך
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
יוצקים לתוך קרום העוגה להקפיא עד גלידה הוא מוצק.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
חצאי פטל טריים, אוכמניות או פרוסות תותיםחצאי פטל טריים, אוכמניות או פרוסות תותים
3
לשרת וליהנות!

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

גלידה בתפריט? נסה זיווג עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם ן NV ג ' ונסון. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "