קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות14
ציון בריאות7
מגזין

חמין תירס קולבי

חמין תירס קולבי
קולבי תירס צ'אודר דורש סביב 35 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכין 14 מנות עם 302 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 7 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. גשו לסופר וקנו חמאה, תפוחי אדמה, גבינת קולבי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון די טוב של 54%. חמין תירס אפונה מפוצל צהוב עם תירס מתוק, קולבי האש בראונס, ו לזניה בייקון-קולבי דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מכניסים תפוחי אדמה לתנור הולנדי או לקומקום מרק גדול; מפזרים מלח ומכסים במים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים עד שתפוחי האדמה רכים.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
מלחמלח
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
בינתיים, במחבת גדולה, מטגנים בצל בחמאה עד שהם רכים. מערבבים פנימה תירס ובייקון; מחממים.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
בייקוןבייקון
בצלבצל
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מסננים תפוחי אדמה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
4
מוסיפים חלב; מחממים. מערבבים פנימה תערובת תירס וגבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
תירסתירס
חלבחלב
5
מגישים מיד.

יין מומלץ: שרדונה, משקה אלכוהולי, 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, ריזלינג, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט

שרדונה, משקה אלכוהולי ויין לבן הם הבחירות המובילות שלי לחמין תירס. חמין יכול להפיק תועלת מלבן פריך לחיתוך המרק העשיר והקרמי-או שאתה יכול ללכת גדול או ללכת הביתה עם שרדונה עשירה וחמאתית. המחזורים גלדיאטור שרדונה עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
מחזורים גלדיאטור שרדונה
מחזורים גלדיאטור שרדונה
הארומטים באמת קופצים מהכוס. פפאיה, אפרסקים ואננס על האף עם רק רמז של אלון קלוי. נקטרינות ופירות אבן אחרים על החלק הקדמי. טעמים בשלים ועגולים של מיץ אפרסק ואננס. חומציות רכה ומרקם שופע עוטפים את הלשון לכיוון החלק האחורי של החיך.משתלב עם טעמים עשירים וקרמיים כמו צדפות בבור בלאן כתום. גם עוף אלפרדו, פטוצ ' יני פירות ים, או כל פסטה חנוקה ברוטב שמנת.