קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 15 דק.
מנות12
ציון בריאות11
מגזין

חמין תפוחי אדמה

חמין תפוחי אדמה
חמין תפוחי אדמה הוא מנה עיקרית שמגישה 12. תמורת 2.08 $ למנה , מתכון זה מכסה 19% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -36 גרם חלבון , 23 גרם שומן , ובסך הכל 469 קלוריות . גשו לסופר וקנו בצל, פלפל, שמנת מרוכזת של מרק עוף ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא פגע במקום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 8 שעות ו-15 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן . בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 41% . הציון הזה מוצק. חמין תפוחי אדמה , חמין תפוחי אדמה ושני תפוחי אדמה דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
ב-5-Qt. בישול איטי, שלבו את חמשת המרכיבים הראשונים. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 8-10 שעות או עד שתפוחי האדמה רכים.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
2
מוסיפים גבינת שמנת; מערבבים עד לתערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
חבילה NILLA Wafersחבילה NILLA Wafers
3
מקשטים בבייקון ועירית אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, ריזלינג

שרדונה, סוביניון בלאן וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי לחמין. חמין יכול להפיק תועלת מלבן פריך לחתוך דרך המרק העשיר והקרמי - או שאתה יכול ללכת בגדול או ללכת הביתה עם שרדונה עשיר וחמאתי. השרדונה של Old Soul Vineyards עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
אולד סול וויניארדס שרדונה
אולד סול וויניארדס שרדונה
השרדונה הזה עסיסי ופריך. טעמים של אגסים, פירות טרופיים ואננס מוסיפים לזן הבהיר הזה. תווים פרחוניים יוצרים יין מאוזן היטב עם גוף מלא. מומלץ לשילוב עם עוף, סלמון, אמנון, ברווז, פיצה, סלטים ירוקים או פסטה.