קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות12
מגזין

חסילונים, צ'ילי ובזיליקום

חסילונים, צ'ילי ובזיליקום
המתכון Prawn, Chilli ו בזיליקום Fritters מוכן תוך כ 45 דקות, וזה בהחלט עצום pescatarian ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. מנה אחת מכילה עד 24 גרם חלבון 23 גרם של שומן, וסך הכל 576 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. אם יש לכם קליפת לימון, עלי רקטות, מלח ים ופלפל סדוק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב קליפת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון שקדים עם מילוי לימון כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. מתכונים דומים: תירס, צ'ילי ושרירי סרטנים, שיפודי שום וצ'ילי סרטנים, ו פסטה סרטנים, צ'ילי וכוסברה.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מארק מערב פינו גריג ' יו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.