קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות11
מגזין

טאצ'דאון צ' ילי

טאצ'דאון צ' ילי
טאצ'דאון צ' ילי יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת מתכון המנה העיקרית שלך. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 365 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 23 גרם שומן. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. זה הוא די זול מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. אם יש לכם כמון טחון, פלפל טחון, אבקת צ'ילי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו -30 דקות. מתכונים דומים: טאצ'דאון צ' ילי, טאצ'דאון צ' ילי, ו צ'ילי טאצ' דאון חריף.

הוראות

1
מניחים את הבשר הטחון, בצל ושום בסיר גדול על אש בינונית. לבשל, ערבוב כדי להתפורר הבשר, עד הבשר הוא כבר לא ורוד והבצל רך.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
שוםשום
בצלבצל
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסננים את השומן ומחזירים את המחבת לתנור.
ציוד שתשתמש בו
כירייםכיריים
מחבתמחבת
3
מערבבים את אבקת צ ' ילי, כמון ובזיליקום; מפזרים על הבשר. מבשלים ומערבבים כדי לצפות את הבשר וטוסט את התבלינים קצת.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
תבליניםתבלינים
באזיל!באזיל!
כמוןכמון
טוסטטוסט
בקרבקר
בשרבשר
4
יוצקים את העגבניות, צ ' ילי ירוק, רוטב עגבניות, בירה וחומץ. מביאים לרתיחה ומערבבים כדי לשחרר כל חתיכות כי הם תקועים לתחתית המחבת.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
עגבנייהעגבנייה
חומץחומץ
בירהבירה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מערבבים את הסוכר החום, רוטב פלפל חריף, מלח ופלפל. להפחית את החום נמוך, לכסות ומבשלים במשך 3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
מלח ופלפלמלח ופלפל
סוכר חוםסוכר חום
6
הסר את המכסה במשך 30 הדקות האחרונות של בישול.

מרכיבים

3(חוֹרֶף)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות עם מיץעגבניות חתוכות לקוביות עם מיץ796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)6ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל צ'ילה ירוק קצוץ, מנוקזפלפל צ'ילה ירוק קצוץ, מנוקז907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ11 קילו קישואים,רוטב פלפל חריף (למשל )רוטב פלפל חריף (למשל )21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ לבןחומץ לבן

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Poema Cavan יבש במיוחד. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
Poema Cava יבש במיוחד
Poema Cava יבש במיוחד
מציג ניחוחות פריכים של תפוחים ירוקים, פרחי גיר ואביב, וטעמי פירות טריים וטעימים בפה עם שמץ של מתיקות מאוזנת היטב על ידי חומציות.אפריטיף גדול, יין זה גם זוגות עם מנות ראשונות ועוגות מתובלות.