קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות77
מגזין

טאקו.

טאקו.
טאקו נטול גלוטן, מנה עיקרית. מנה זו מכילה סביב 123 גרם חלבון 104 גרם של שומן, וסך הכל 1624 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. 8 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה הוא יקר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. אם יש לך עד שהתרכך. מערבבים שמנת כבדה אורגנו, מקסיקני, סוף שבוע שמח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב השמנת הכבדה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופות שלג תוצרת בית עם ביצי חמאת בוטנים של ריס כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית נסו טאקו בשר בקר עם רוטב אבוקדו (טאקו דה קרנה קון סלסה דה Aguacate), טאקו עם חזיר ברוטב ירוק (טאקו דה סרדו en סלסה ורדה), ו טאקו נזיד בקר קוריאני (הידוע גם כגרסה שלי לטאקו צלעות קצרות של קוגי ברביקיו) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 300 מעלות F. בקערה קטנה, מערבבים קפה, מלח, אבקת חלפיניו ואבקת צ ' ילה ומערבבים. לשפשף בכל רחבי חזה כדי מעיל היטב.מחממים תנור הולנדי גדול מעל חום בינוני ומוסיפים שמן זית. לצרוב בשר בכל צד עד להשחמה יפה. מוסיפים את המרכיבים הנותרים בתוספת 2 כוסות מים ומביאים לרתיחה. מכסים ומעבירים סיר לתנור ומבשלים 3 שעות או עד למכרז. הסר בשר מרק ולהניח בצד עד מגניב מספיק כדי לגרוס. מסננים נוזל ולחזור לסיר. מבשלים מעל חום בינוני עד מופחת מעט. מערבבים בשר מגורר לתוך מרק ולשמור חם.מחממים שמן זית במחבת בינונית מעל חום גבוה בינוני. מוסיפים פלפלים, בצל ושום ו לטגן 10 דקות או עד מתרכך. מוסיפים שמנת כבדה ואורגנו.עבור כל טאקו, העליון טורטייה תירס חם עם כ 1/4 כוס בשר, כמה כפות של פלפלים מבושלים ובצל, סלסה, גבינה ואבוקדו. תהנו!
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפוא1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו33 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת4ריבס, קצוץ טרי או קפואטאקוס בקר מטוגניםטאקוס בקר מטוגנים4ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'2קילוגרםבשר בקרבשר בקר3מקלותקינמון מקסיקניקינמון מקסיקני2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה4ריבס, קצוץ טרי או קפואטורטיות תירסטורטיות תירס4ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת cotijaגבינת cotija3ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ6ציפורןשום, מרוסקשום, מרוסק11 קילו קישואים,קרקע chipolte צ'ילהקרקע chipolte צ'ילה3Tbsקפה טחוןקפה טחון3Tbsכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1( חצילים)מחממים שמן זית במחבת סאוט מעל חום גבוה בינוני. מוסיפים פלפלים, בצל ושום ו לטגן 10 דקות או עד מתרכך. מערבבים שמנת כבדה אורגנומחממים שמן זית במחבת סאוט מעל חום גבוה בינוני. מוסיפים פלפלים, בצל ושום ו לטגן 10 דקות או עד מתרכך. מערבבים שמנת כבדה אורגנו11 קילו קישואים,אבקת חלפיניואבקת חלפיניו1ליים, מיץליים, מיץ2Tbsתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד4ריבס, קצוץ טרי או קפואמקסיקנימקסיקני1שולחן1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2Tbs1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1גדולבצל, חתוך לרבעיםבצל, חתוך לרבעים1גדולבצל, קלופים & פרוס דקבצל, קלופים & פרוס דק1שולחןאורגנו מיובשאורגנו מיובש2פלפלים אדומים, פרוסים דקפלפלים אדומים, פרוסים דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואtomatillotomatillo4ריבס, קצוץ טרי או קפואסלסה טומטילוסלסה טומטילו4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(מומלץ: סקרמנטו)(מומלץ: סקרמנטו)4ריבס, קצוץ טרי או קפואסוף שבוע שמחסוף שבוע שמח4ריבס, קצוץ טרי או קפואפורסם על ידיפורסם על ידי4ריבס, קצוץ טרי או קפואטאקו.טאקו.4ריבס, קצוץ טרי או קפואטאקו.טאקו.4ריבס, קצוץ טרי או קפואמשפחת פרסל.משפחת פרסל.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. כרם פינו נואר של אלכסנה ריבאנה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
# 17 Vine Spectator Top 100 של 2013את 2010 כרם רבאנה פינו נואר הוא מצג מצוין הן של הבציר והן של אתר הכרם רבאנה.2010 הייתה עונת גידול מאתגרת, אך עם ייצור יין קפדני ומיומן קפדני, התערובת שלנו של שמונה שיבוטי differentPinot noir יצרה אינטנסיבי, מורכב ו balancedwine. ניחוחות בהירים, קדימה של דובדבן שחור, צמחים מיובשיםתווים פלורליים מורמים על ידי דבשה ופריחה אניס. טעמי שרי מסיבלבלאק דקדנטיים ומשתלבים היטב עם תבלינים, קולה וגווני קקאו. המרקם שופע ועשיר, גימור עםטאנינים רכים סביב המספקים מבנה מושלם עבור cellaring.