קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות63
מגזין

טאקו Mahi Mahi רך עם ג'ינג'ר ליים

טאקו Mahi Mahi רך עם ג'ינג'ר ליים
טאקו Mahi רך עם ג'ינג'ר ליים רוטב יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 589 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 25 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 80 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה הוא יקר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. אם יש לך פילה mahi mahi פילה, מנגו, שורש זנגביל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשורש זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר שקדים ללא קמח כקינוח. . טאקו Mahi Mahi רך עם ג'ינג'ר ליים, קוקוס ליים Mahi Mahi טאקו עם טקילה ספוגה סלסה אבטיח, ו מאהי מאי טאקו דגים עם סלט כרוב ברוטב אננס קלוי דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
מחממים את שמן הזית במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה. מתבלים את המהי-מהי במלח ופלפל. מבשלים את הפילה בשמן החם עד שהדגים הוא חום זהוב בכל צד, וכבר לא שקוף במרכז, כ -3 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
מאהי מאימאהי מאי
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
בינתיים, להקציף יחד את השמנת החמוצה, מיץ ליים, זנגביל, כמון, פלפל קאיין, מלח ופלפל לפי הטעם; להפריש. מערבבים בעדינות את המנגו, אננס, אבוקדו וחלפיניו בקערה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1 אננס לבן גדול או אננס רגיל
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
3
כדי להרכיב, מניחים פילה mahi-mahi מבושל לתוך מרכז טורטייה מחוממת.
מרכיבים שתצטרך
מאהי מאימאהי מאי
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
4
מניחים כף של סלסה מנגו על הדג, ואז טפטוף עם רוטב שמנת חמוצה, ולסיים עם קמצוץ נדיב של כוסברה קצוצה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב שמנתרוטב שמנת
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1 אננס לבן גדול או אננס רגיל
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק

מרכיבים

1קלופים עם אבוקדו, מגולענים וחתוכים לקוביותקלופים עם אבוקדו, מגולענים וחתוכים לקוביות1דאש1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם66-inchs(6 אינץ') טורטיות קמח, מחומם(6 אינץ') טורטיות קמח, מחומם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה11 קילו קישואים,שורש זנגביל טחוןשורש זנגביל טחון11 קילו קישואים,שורש זנגביל טחוןשורש זנגביל טחון0(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1פלפל חלפיניו, טחוןפלפל חלפיניו, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 תות, קלוף1 תות, קלוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 תות, קלוף1 תות, קלוף510אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה mahi mahi פילהפילה mahi mahi פילה510אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה mahi mahi פילהפילה mahi mahi פילה1גדולקלוף מנגו, זרע וחתוך לקוביותקלוף מנגו, זרע וחתוך לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאננס טרי קצוץאננס טרי קצוץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לפי הטעםמלח ופלפל לפי הטעם796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות יין פינו גריג ' יו FitVine. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
יין פינו גריג ' יו FitVine
יין פינו גריג ' יו FitVine
זה מעט יין לבן יבש ברור בצבע. זה נקי, פריך, טעים עם הערות פרחוניות על האף וטעמים של תפוח ירוק רמז של הדר. הסיום טרי.תהנה הלילה מבלי להקריב מחר.