קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

טאקו באפלו

טאקו באפלו
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים כמובן, אז תנו הזדמנות ל טאקו באפלו. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 475 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 25 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. אם יש לך שמנת, כמון טחון, רסק עגבניות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון 61% המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: טאקו עוף באפלו, טאקו עוף באפלו, ו טאקו עוף באפלו.

הוראות

1
שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים בצל, שום ותאו; מבשלים 5 דקות או עד שתאו נעשה, ערבוב להתפורר.
מרכיבים שתצטרך
ביזוןביזון
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מוסיפים רסק עגבניות ו-4 המרכיבים הבאים (באמצעות פלפל); מערבבים היטב כדי לשלב. מערבבים 2 כוסות מים; מביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים 20 דקות או עד עבה.
מרכיבים שתצטרך
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
4
טורטיות חמות על פי הוראות החבילה. כפית על 1/4 תערובת בשר כוס על כל טורטייה; העליון כל טורטייה עם 2 כפות עגבניות קצוץ, 2 כפות חסה, 1 כף גבינה, 1/2 זיתים, ו 1/2 כפיות שמנת חמוצה. מתקפל לחצי.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות

מרכיבים

11 קילו קישואים,צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)86-inchs(6 אינץ') טורטיות תירס(6 אינץ') טורטיות תירס3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תאו רזיםתאו רזים1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה קצוצהחסה קצוצה57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס מגורר מופחת שומן גבינת צ'דר1/2 כוס מגורר מופחת שומן גבינת צ'דר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה מופחתת שומןשמנת חמוצה מופחתת שומן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים בשלים פרוסיםזיתים בשלים פרוסים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ (על 1 קטן)בצל קצוץ (על 1 קטן)1(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוצותעגבניות קצוצות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. כרם פינו נואר של אלכסנה ריבאנה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
# 17 Vine Spectator Top 100 של 2013את 2010 כרם רבאנה פינו נואר הוא מצג מצוין הן של הבציר והן של אתר הכרם רבאנה.2010 הייתה עונת גידול מאתגרת, אך עם ייצור יין קפדני ומיומן קפדני, התערובת שלנו של שמונה שיבוטי differentPinot noir יצרה אינטנסיבי, מורכב ו balancedwine. ניחוחות בהירים, קדימה של דובדבן שחור, צמחים מיובשיםתווים פלורליים מורמים על ידי דבשה ופריחה אניס. טעמי שרי מסיבלבלאק דקדנטיים ומשתלבים היטב עם תבלינים, קולה וגווני קקאו. המרקם שופע ועשיר, גימור עםטאנינים רכים סביב המספקים מבנה מושלם עבור cellaring.