קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

טאקו בסגנון איטלקי

טאקו בסגנון איטלקי
טאקו בסגנון איטלקי דורש סביב 25 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 16. למנה העיקרית הזו יש 263 קלוריות, 13 גרם חלבון, ו 18 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם יש לכם רוטב עגבניות ובזיליקום, גבינת מוצרלה, קליפות טאקו וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון מדהים של 31%. ציון זה הוא רע למדי. נסו טאקו בסגנון איטלקי, טאקו איטלקי, ו טאקו קצוץ עוף איטלקי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
שלב את הבקר הטחון והנקניק האיטלקי במחבת כבדה גדולה. מבשלים על אש בינונית עד להשחמה אחידה.
מרכיבים שתצטרך
נקניק איטלקינקניק איטלקי
בשר טחוןבשר טחון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מסננים עודפי שומן, ומתבלים בשר בתיבול איטלקי.
מרכיבים שתצטרך
תיבול איטלקיתיבול איטלקי
בשרבשר
3
מחממים את רוטב הפסטה בסיר על אש בינונית עד לחימום. כשהרוטב חם מערבבים פנימה את הסוכר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פסטהרוטב פסטה
רוטברוטב
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
ממלאים קליפות טאקו בתערובת הבשר, כף רוטב פסטה מעל ומעליהם גבינת מוצרלה.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
רוטב פסטהרוטב פסטה
קונכיות טאקוקונכיות טאקו
בשרבשר

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

טאקו עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג ורוז פאקסום נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז פאקסלי נוצץ הוא גם זיווג בטוח. יין אחד שתוכלו לנסות הוא פינו נואר חסר מעצורים של סוס בר. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
סוס פרא פינו נואר בלתי מרוסן
סוס פרא פינו נואר בלתי מרוסן
לפינו נואר הבלתי מרוסן הזה יש ניחוחות נדיבים של דובדבנים, אוכמניות ווניל עםתווים מלוחים עדינים. הוא בעל גוף מלא עם טעמי פירות בשלים וטאנינים גמישים, מה שהופך אותו להתאמה טובה לצלעות קצרות של בשר בקר מבושל, פטריות פורטובלו בגריל או חלצי חזיר צלוי עם זיגוג בלסמי פטל. זה טעים עכשיו, צריך להתבגר נחמדבמשך חמש השנים הבאות.