קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות56
מגזין

טאקו דגים אפויים + ההתמכרות שלי (האהובה) למטבח

טאקו דגים אפויים + ההתמכרות שלי (האהובה) למטבח
טאקו דגים אפויים + ההתמכרות למטבח (האהובה) שלי עשויה להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. במנה עיקרית זו יש 613 קלוריות, 47 גר' של חלבון, ו 14 גרם של שומן למנה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו פלפל צ'יפוטלה באדובו, טורטיות קמח, דבש, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו טאקו דגים מועדף, טאקוס עוף אפויים בתנור – המאכל המשפחתי החדש שלנו, ו טאקו דגים אפויים עם סלסה מנגו (מתכונים דומים).

הוראות

1
לפני הלחם, מתבלים כל פיסת דגים (משני הצדדים) במלח ופלפל. לאחר מכן, לטבול כל פיסת דגים בקמח ולנער כל עודף.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
2
העברה לתערובת הביצה, ציפוי כל הצדדים, ומאפשר כל תוספת לטפטף. לבסוף, מניחים את חתיכת הדגים בפירורי לחם panko ואת המעיל באופן שווה, בעדינות הקשה על פירורי הלחם לתוך ציפוי הביצה.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחם פנקו או ארוחת מצותפירורי לחם פנקו או ארוחת מצות
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
(קיבלר)(קיבלר)
3
מניחים את חתיכת הדג על תבנית האפייה וחוזרים עד שכל הדגים פורחים בפירורי לחם. כדי להימנע מאצבעות מבולגנות וגושי בפירורי לחם, השתמש ביד אחת למרכיבים היבשים ויד אחת למרכיבים הרטובים (אני תמיד משתמש ביד ימין למרכיבים היבשים, וביד שמאל למרכיבים הרטובים). כל עוד אתה יכול לשמור על הידיים שלך ישר, אשר יכול להיות קל יותר אמר מאשר לעשות, אתה יכול למנוע breading האצבעות שלך יחד עם הדגים!
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
4
אופים את הדג במשך כ 15 דקות, מפנה פעם אחת. החלק החיצוני של הדג יהיה זהוב ופריך, והפנים יהיה לח ומתקלף.בעוד הדג אופה, הכינו את סלט הכרוב. בקערה גדולה, לשלב את הכרוב, בצל, גזר וכוסברה. בקערת ערבוב קטנה נפרדת, להקציף יחד את פלפל צ ' יפוטלה באדובו, שמנת חמוצה, דבש, ומיץ לימון. לאחר שילוב, לשפוך על תערובת הכרוב. השתמש זוג מלקחיים כדי לזרוק את סלט הכרוב, באופן שווה ציפוי תערובת הכרוב עם dressing.To להרכיב את הטאקו, למקם שתי חתיכות של דגים על כל טורטייה העליון עם סלט הדבש צ ' יפוטלה. אם תרצה, מקשטים עם פלחי ליים נוספים ועלי כוסברה (פלחי הלימון עובדים היטב כדי לתמוך את הקצוות של הטאקו).
מרכיבים שתצטרך
צ 'ילי צ' יפוטלה משומר באדובוצ 'ילי צ' יפוטלה משומר באדובו
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
סיד טריזסיד טריז
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
שמן פלפלשמן פלפל
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
ל-1 אננסל-1 אננס
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
5
מגישים מיד, וליהנות!

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב, גרוסכרוב, גרוס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר, מגוררגזר, מגורר11 קילו קישואים,1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף11 קילו קישואים,פלפל צ'יפוטלה באדובו, קצוץ או מחיתפלפל צ'יפוטלה באדובו, קצוץ או מחית1קומץכוסברה טרייה, קצוצהכוסברה טרייה, קצוצה2ביצים, מכותביצים, מכות4ריבס, קצוץ טרי או קפואטאקו דגים אפוייםטאקו דגים אפויים4ריבס, קצוץ טרי או קפואאופים את הדג במשך כ 15 דקות, מפנה פעם אחת. החלק החיצוני של הדג יהיה זהוב ופריך, והפנים יהיה לח ומתקלףאופים את הדג במשך כ 15 דקות, מפנה פעם אחת. החלק החיצוני של הדג יהיה זהוב ופריך, והפנים יהיה לח ומתקלף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח4טורטיות קמח (גודל פהיטה)טורטיות קמח (גודל פהיטה)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2מיץ מסידמיץ מסיד4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם pankoפירורי לחם panko2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום, קצוץ דקבצל אדום, קצוץ דק113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק4פילהפילה אמנון, חתוך לחצי לאורכופילה אמנון, חתוך לחצי לאורכו

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. כרם טנגנט פרגון פינו גרי עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
ממוסגר על ידי חומציות lemony אור מינרליות תוססת, thispinot גרי נעשה בסגנון היבש המסורתי של צפון Italy.It הוא בעל גוף מלא באופן מפתיע, עם טעמים מרוכזים של אפרסק, זנגביל ופירות טרופיים, עם רמז של אופי שרף אורן. יין נהדר בכוחות עצמו, טנגנט פינו גריז זוגות היטב עם רחב טווח של מזונות כולל פירות ים, פסטה עם רטבים קלים, נקניקיות evengrilled.