קושימומחה
מוכן ב1 ש, 1 דק.
מנות8
ציון בריאות23
מגזין

טאקו דגים עם סלט מעושן

טאקו דגים עם סלט מעושן
טאקו דגים עם סלט מעושן עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 377 קלוריות, 23 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור הרביעי ביולי. אם יש לכם כרוב, מתכון מקלות הדגים של ביג דדי, חלבוני ביצה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה למענג כל כך. כדי להשתמש במיץ ליים אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם מיץ חמוציות-תפוזים כמו קינוח. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 1 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר פסקטריאן דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 64%. הציון הזה די טוב. נסו טאקו טופו אפוי מתוק ומעושן עם סלט הדרים קוקוס, טאקו דגים עם סלט כוסברה, ו טאקו דגים פיקנטי עם סלט כרוב עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה שאינה מגיבה מוסיפים את היוגורט, רוטב האדובו, גרידת הליים, המיץ, הכוסברה ומתבלים היטב במלח ופלפל. זורקים פנימה את הכרוב והבצל וזורקים היטב לאיחוד. טועמים שוב לתיבול.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב Adoboרוטב Adobo
גרידת לייםגרידת ליים
תיבולתיבול
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
כרובכרוב
בצלבצל
יוגורטיוגורט
מיץמיץ
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
כדי להרכיב את הטאקו, הניחו כמה חתיכות דג במרכז כל טורטיה. ערמו את הקולסלו על גבי הדג וקפלו את שולי הטורטייה פנימה.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
דגיםדגים
3
מחממים את התנור ל 375 מעלות צלזיוס מכינים גיליון אפייה בנייר כסף ומרססים בשמן קנולה.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
4
בצלחת פשטידה רדודה או בצלחת מערבבים את הקמח, אבקת השום, הפפריקה ו -1 כפית תיבול פירות ים, תוך ערבוב טוב לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
תיבול פירות יםתיבול פירות ים
אבקת שוםאבקת שום
פפריקהפפריקה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
5
מוסיפים את החלבונים הטרופים לצלחת או צלחת פאי אחרת ואז מוסיפים את הפנקו לצלחת או צלחת פאי אחרת.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
פאנקו.פאנקו.
6
מפזרים קלות את הדג, הקמח, החלבונים והפאנקו עם מלח ופלפל ותיבול פירות ים. התחל בלקיחת 1 חתיכת דג בכל פעם וחפירת תחילה בקמח, אחר כך לחלבוני הביצה, אחר כך הפנקו ואז הניח אותו על תבנית האפייה המוכנה. חזור על הפעולה עם שאר חלקי הדג. מרססים את צמרות מקלות הדגים בשמן קנולה.
מרכיבים שתצטרך
תיבול פירות יםתיבול פירות ים
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן קנולהשמן קנולה
חלבוניםחלבונים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
פאנקו.פאנקו.
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
מכניסים את תבנית האפייה לתנור ומבשלים את הדג במשך 8 דקות, הופכים פעם אחת וממשיכים לבשל עוד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
8
מוציאים את מקלות הדגים ומניחים להתקרר למשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים

מרכיבים

2(חוֹרֶף)טורטיות תירס חמות או אורז לבן, להגשהטורטיות תירס חמות או אורז לבן, להגשה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה דגים במרכז לחתוך, כגון בקלה או האדוק, לחתוך לחתיכות 16 (1-אונקיה) פילה דגים במרכז לחתוך, כגון בקלה או האדוק, לחתוך לחתיכות 16 (1-אונקיה)3חלבוני ביצה, מוכים קלותחלבוני ביצה, מוכים קלות1מתכון מקלות הדגים של ביג דדימתכון מקלות הדגים של ביג דדי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טרייםעלי כוסברה טריים2(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1בצל צהוב בינוני, קצוץ1/2 ראש כרוב ירוק, גרוס (אודות1/2 ראש כרוב ירוק, גרוס (אודות2מיץ לייםמיץ ליים1גרידת לייםגרידת ליים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט יווני דל שומןיוגורט יווני דל שומן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם pankoפירורי לחם panko1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1בצל אדום, פרוס דקבצל אדום, פרוס דק8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי8ריבס, קצוץ טרי או קפואתיבול פירות ים, לפי הצורך (מומלץ: מפרץ הישן)תיבול פירות ים, לפי הצורך (מומלץ: מפרץ הישן)8טורטיות מחיטה מלאה, מחוממות, להגשהטורטיות מחיטה מלאה, מחוממות, להגשה

יין מומלץ: פינו נואר, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

פינו נואר, פינו גריגיו וגראנר וולטלינר הם הבחירות המובילות שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרזדנר וולטינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים מאוד כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. הכובע האדום של מונטינור פינו נואר עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
מונטינור אדום קאפ פינו נואר
מונטינור אדום קאפ פינו נואר
פירות מאוזנים עם לחץ סביבתי מינימלי. זהו תערובת של כל בלוקים פינו נואר מעובדים. כל מגרש מותסס באמצעות שמרים מקומיים וכתוצאה מכך ביטוי אמיתי של האדמה עליה הוא גדל. שתו מעכשיו עד 2018. זוג עם: סלמון, נקניק, דלעת, בשרים על האש ופטריות הם חלק מהמרכיבים הרבים ששילבנו עם בציר 2014.