קושיבינוני
מוכן ב54 דק.
מנות4
ציון בריאות72
מגזין

טאקו סטייק בגריל עם Poblano-סלסה מנגו

טאקו סטייק בגריל עם Poblano-סלסה מנגו
טאקו סטייק בגריל עם Poblano-מנגו Salsan הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 30 גרם חלבון 6 גרם של שומן, וסך הכל 344 קלוריות. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם מנגו, מיץ ליים, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 54 דקות. נסו סטייק על האש וטאקו Poblano, טאקו שרימפס עם סלסה Poblano בגריל, ו טאקו סטייק צלע עם סלסה מנגו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ארבעה בריקס יקב פאסו רובלס Sangiovese, מונית, מרלו "Scosso" תערובת. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 40 דולר.
Four Brix Winery Paso Robles Sangiovese, Cab, Merlot
Four Brix Winery Paso Robles Sangiovese, Cab, Merlot" Scosso " Blend
"סופר טוסקנה" קליפורני של סנג ' ובזה, קברנה סוביניון, מרלו הוא נסיעה מלאה-גאלופ לחושים. ניחוח מרוכז של פטל ואוכמניות עם טבק ותבלינים לתת אף נועז חם לתערובת זו. פטל ואספרסו על החיך מאוזנים על ידי טאנינים מלאים ומעוגלים על ידי רמזים של פלפל ווניל עם גימור ברי מתוק.