קושיבינוני
מוכן ב28 דק.
מנות15
ציון בריאות19
מגזין

טאקו פיקדילו צמחוני

טאקו פיקדילו צמחוני
מתכון טאקו Picadillo צמחוני מוכן תוך כ 28 דקות, וזה בהחלט עצום חלב חינם אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 6 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 144 קלוריות. והוא יספק כ 15 מנות. אם יש לך קציצה ללא בשר, טורטיות קמח, לקשט: עלי כוסברה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו טאקו פיקדילו, טאקו פריך Picadillo, ו טאקו רך סטייק Picadillo (מתכונים דומים).

הוראות

1
לבשל מתפורר ללא בשר בשמן חם במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה, ערבוב לעתים קרובות, 3 עד 4 דקות. מערבבים גזר, בצל, ומלח; מטוגנים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקות מתפורריםירקות מתפוררים
גזרגזר
בצלבצל
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים עגבניות ופלפלים צ ' יפוטלה ומבשלים, מערבבים מדי פעם, 3 עד 4 דקות או עד שעגבניות מתחילות להתרכך.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
עגבנייהעגבנייה
3
מגישים תערובת עם טורטיות חמות.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
4
מקשטים, אם תרצה.

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יקבי עמק וילאמט Rosé אשכול שלם של פינו נואר עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
עמק וילאמט כרמים אשכול שלם עלה של פינו נואר
עמק וילאמט כרמים אשכול שלם עלה של פינו נואר
ורוד בהיר בצבע עם ניחוחות של תות עסיסי, דובדבן, ליצ ' י טרופי וקרם וניל, אבטיח, תותים ושמנת, דובדבן אדום ויערה. יבש עם גוף בינוני, פה עגול וטעמים תוססים של נקטרינה, אפרסק, יערה ומינרליות. החומציות המרעננת יוצרת גימור תוסס ונקי.Rosé זה הוא יין רב תכליתי כדי להתאים עם מזון כפי שהוא יכול לעמוד בפני מאכלים מורכבים עדיין נוח עם סלטים פשוטים וירקות עונתיים. תוכלו ליהנות עם מחווני סלמון, אהי טונה, קארי ירקות, ברוסקטה, קבב עוף בלסמי, לחמים שטוחים, סלטי ניסואז, גבינות ולוחות charcuterie. מגישים מקורר.