קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות15
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

טאקו צמחוני

טאקו צמחוני
טאקו Veggie עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר המנות העיקריות שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 414 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 29 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך קונכיות טאקו תירס, בצל, פלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. , שהוא מוצק. נסו טאקו Veggie, טאקו Veggie, ו טאקו Veggie (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את החצילים במסננת ומפזרים מלח.
מרכיבים שתצטרך
חצילחציל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
2
בואו לעמוד במשך 1 שעה. להתייבש עם מגבות נייר. בינתיים, מחממים 4 כפות שמן במחבת גדולה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
3
מוסיפים את החצילים ואת sauté עד כמעט מכרז, הוספת שמן יותר במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
חצילחציל
שמן בישולשמן בישול
4
הסר לתבשיל.
5
מחממים את השמן הנותר באותו מחבת על אש נמוכה; לנבול את הבצל, שום ופלפל אדום במשך 10 דקות, ולאחר מכן להוסיף את התבשיל.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מניחים תבשיל על אש נמוכה ומוסיפים את החומרים דרך הפטרוזיליה. מבשל, חשוף, ערבוב לעתים קרובות, במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
7
מערבבים את שעועית הכליה וחומוס; לבשל במשך 15 דקות. העור של החצילים צריך להיות רך. להתאים תבלינים.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
תיבולתיבול
חומוסחומוס
חצילחציל
1
מניחים 1/4 כוס ירקות מבושלים בכל קונכיית טאקו. למעלה עם קצת חסה מגורר ו 1 כף כל אחד בצל ועגבניות. מנה עם שמנת חמוצה ומפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
עגבנייהעגבנייה
חסהחסה
גבינהגבינה
בצלבצל
2
מגישים באופן מיידי.
3
לפי טאקו: 420 קלוריות, 29 גרם פחמימות, 13 גרם חלבון, 29 גרם שומן, 45mg כולסטרול
4
אחר

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומוס משומר, סחוטחומוס משומר, סחוט794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות canעגבניות can227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת צ'דר מגורדתגבינת צ'דר מגורדת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2(יכול להיות או להרחיק)מלח גסמלח גס2(יכול להיות או להרחיק)¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורים שעועית אדומה כהה, סחוטשימורים שעועית אדומה כהה, סחוט1קטןחצילים, לחתוך לקוביות 1/2 אינץחצילים, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ2ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה קרחון מגורר דקחסה קרחון מגורר דק6(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצהפטרוזיליה קצוצה4עגבניות שזיף בשלות, חתוכות לקוביותעגבניות שזיף בשלות, חתוכות לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל, לפי הטעםמלח ופלפל, לפי הטעם227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק8קונכיות טאקו תירס קשהקונכיות טאקו תירס קשה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Cuvaison פינו נואר. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 29 דולר.
Cuvaison פינו נואר
Cuvaison פינו נואר
קרנרוס פינו נואר של קובייסון מגיע מאחוזתם בת 400 דונם בחלק הדרומי של עמק נאפה. כרם אקלים קריר זה מאפשר תנאים כמעט מושלמים שנה אחר שנה לייצר שרדונה ברמה עולמית, פינו נואר, סירה, סוביניון בלאן ומרלו. שליטה על כל היבטי החקלאות בכרם שלהם נותנת לקובייסון יתרון בייצור הפרי האיכותי ביותר ולכן מצמצמת את המניפולציה על היקב. היינן סטיבן רוגסטד מסכם זאת בצורה הטובה ביותר: "הסגנון והפילוסופיה שלי מבוססים על הבעת האופי הייחודי של ענבי האחוזה שלנו ועשיית מעט ככל האפשר עבורם. כאשר לאדם יש פרי נפלא לעבוד איתו, זה צריך להיות הדגש של האדם."