קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות18
מגזין

טאקו רך עם אווז חריף במרינדה

טאקו רך עם אווז חריף במרינדה
טאקו רך עם אווז חריף במרינדה נטול גלוטן, מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 484 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 39 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. גשו לסופר וקנו פלפל חריף, מלח, אבקת צ'ילי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה הוא די זול מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו חצאית עם רוטב סלסה ומרינדה סטייק טאקו רך עם שעועית לבנה מטוגנת מחדש, טאקו רך עם עוף חריף, ו שעועית פיקנטית וטאקו רך גבינה (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן גריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
שלב הראשון 9 מרכיבים בשקית פלסטיק zip העליון גדול; חותם ומרינדה במקרר לילה, הפיכת שקית מדי פעם.
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
3
הסר אווז מהתיק, הזמנת מרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
אווז שלםאווז שלם
4
מערבבים עגבניות, בצל ירוק, ואת 4 המרכיבים הבאים (באמצעות מלח) בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
עגבנייהעגבנייה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מניחים אווז על מתלה גריל מצופה בתרסיס בישול; גריל 10 דקות או עד מדחום רושם 165, מפנה ושופכים לעתים קרובות עם מרינדה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
מרינדהמרינדה
אווז שלםאווז שלם
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
6
בואו לעמוד 10 דקות.
7
חותכים אווז באלכסון על פני תבואה לפרוסות דקות. תתחמם.
מרכיבים שתצטרך
אווז שלםאווז שלם
דגניםדגנים
8
טורטיות חמות על פי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
9
מניחים 3 אונקיות אווז בכל טורטייה. למעלה כל אחד עם 2 כפות תערובת עגבניות, 3 כפיות גבינה, וכרוב 3 כפות.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
כרובכרוב
גבינהגבינה
עגבנייהעגבנייה
אווז שלםאווז שלם

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3(יכול להיות או להרחיק)שום מבוצרשום מבוצר11 קילו קישואים,1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית extravirginשמן זית extravirgin113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס גבינת פטה מתפוררת1/2 כוס גבינת פטה מתפוררת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה אווז ללא עצמות, עורחזה אווז ללא עצמות, עור3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב ירוק קרוע דקכרוב ירוק קרוע דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל חלפיניו טחוןפלפל חלפיניו טחון11 קילו קישואים,1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן1(יכול להיות או להרחיק)פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוצותעגבניות קצוצות86-inchs(6 אינץ') טורטיות תירס לבנות(6 אינץ') טורטיות תירס לבנות2(חוֹרֶף)בצל צהוב טחוןבצל צהוב טחון

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יינות טיודור באלו ויניארד פינו נואר עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 68 דולר לבקבוק.
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
2007 היה אמור להיות הבציר הגדול ביותר היינו רואים בחיינו בקליפורניה. פינו נואר המסוים הזה מעמק אנדרסון הוא מכרם באלו הנמצא ממש מול יקב עין הזהב והכרם. הכרם הוא אחד מאתרי הפינו נואר הנדירים המתעקשים לייצר יינות מאסיביים. הפרי והמבנה הם ענקיים. יין זה יהיה גיל יפה במשך 20 שנים נוספות. ליהנות עכשיו או לקנות מקרה לשתות בעשור או שניים הבאים.