קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות10
ציון בריאות14
מגזין

טבעוני (תגיד מה?!) גאמבו

טבעוני (תגיד מה?!) גאמבו
טבעוני (תגיד מה?!) Gumbo הוא טבעוני ומספק כ 10 מנות. יש מרק זה 192 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם בצל, פלפל קאיין, סלריוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה של Allrecipes יש 57 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -30 דקות. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. נסו תבשיל גמביה-לאה" (גמביה + ג'מבליה) , מרק גמביה ירוק (gumbo z ' herbes), ו מרק גמביה (מתכונים דומים).

הוראות

1
חום 1 כף שמן קנולה במחבת מעל חום גבוה בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מערבבים את הבצל, פלפלים, סלרי ושום; מבשלים ומערבבים עד הבצל התרכך והפך שקוף, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
3
להעביר את תערובת הירקות לקערה גדולה; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מחממים את שמן קנולה 1/3 כוס הנותרים באותו מחבת על חום בינוני במשך כ -30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
לטאטא את הקמח, ערבוב כל הזמן עד roux מחשיך ויש לו ריח אגוזים, על 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
6
להפחית את החום נמוך לשפוך על כוס אחת של מרק ירקות, לטאטא כל הזמן עד התערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
מרק ירקותמרק ירקות
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
7
מערבבים בתערובת הירקות ועגבניות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
עגבנייהעגבנייה
8
יוצקים על כוס אחת יותר של מרק ירקות, ערבוב לשלב.
מרכיבים שתצטרך
מרק ירקותמרק ירקות
9
מערבבים בחצילים, במיה, שעועית אדומה, מלח, טימין, בזיליקום, אבקת קובץ, פלפל קאיין, פלפל שחור, פפריקה, כמון, עשן נוזלי, עלי דפנה, ושאר 4 כוסות של מרק.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
פלפל שחורפלפל שחור
עשן נוזליעשן נוזלי
אבקת קבציםאבקת קבצים
עלי דפנהעלי דפנה
שעועית אדומהשעועית אדומה
חצילחציל
פפריקהפפריקה
באזיל!באזיל!
מרקמרק
כמוןכמון
טימיןטימין
במיהבמיה
מלחמלח
10
מכסים וממשיכים להתבשל במשך 1 1/2 שעות, ערבוב מדי פעם.

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית אדומה, מנוקזת ושטופהשעועית אדומה, מנוקזת ושטופה411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם8ביוןסלרי, קצוץסלרי, קצוץ11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.טימין מיובשטימין מיובש1חצילים, קלופים וקצוציםחצילים, קלופים וקצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה6ציפורןשום, טחוןשום, טחון2פלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה11 קילו קישואים,אבקת קובץ גאמבואבקת קובץ גאמבו01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.טעם עשן נוזליטעם עשן נוזלי1בצל צהוב בינוני, קצוץבמיה קצוצהבמיה קצוצה1בצל, קצוץבצל, קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק ירקות, מחולקמרק ירקות, מחולק

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun עובד ממש טוב עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות Granbazan Etiquetan Ambar Albarino. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 25 דולר לבקבוק.
Granbazan Etiqueta Ambar Albarino
Granbazan Etiqueta Ambar Albarino
צבע זהוב חיוור, עם רפלקסים מבריקים של לימון לכיוון הקצה. מורכבות חוש הריח הגדולה, המשקפת בבירור את המאפיינים הזניים עם ניחוחות של פירות טריים זרע, אננס, תפוח ירוק, לימון ובננה. Mouthfilling עם חומציות פריך. טעם לוואי אלגנטי, מאוזן ונעים.