קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

טונה צרובה ניסואז

טונה צרובה ניסואז
טונה צרובה Nicoise עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. זה מתכון חלב חינם pescatarian מגיש 4 . מנה זו מכילה סביב 41 גר' של חלבון, 19 גרם של שומן, וסך הכל 592 קלוריות. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. אם יש לך פטרוזיליה עלה שטוח, שעועית, פסטה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית כתית נוספת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפרסק פריך: פריך בריא לארוחת בוקר כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה מובא לך על ידי limonatablog.com. לוקח את כל הגורמים בחשבון, מתכון זה מרוויח ציון כף של 94% וזה מדהים. טונה צרובה Niçoise, סלט ניסואז עם טונה צרובה, ו Salade Niçoise עם פאן צרוב טונה דומים מאוד למתכון זה.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. המרלו של הר לה ג ' וטה האוול עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 99 דולר לבקבוק.
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
# 37 Wine Spectator Top 100 של 2019the 2016 La Jota Merlot מקיף את כל זה הוא הר מרלו עם מבנה להתענג. הערות של אספרסו, שוקולד מרי, וטוסט בצע blackberry בשלים, minerality, ומשקל על החיך.