קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

טונה קליינטה

טונה קליינטה
טונה קליינטה היא אולי המנה העיקרית שאתם מחפשים. זה מתכון pescatarian מגישה 4 . מנה אחת מכילה 441 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 13 גרם שומן. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. אם יש לך מלח ופלפל, פלפלים חלפיניו, חרדל כפרי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. מתכונים דומים: כריך עוף Caliente, שוקו חם בסגנון קולומביאני (שוקולד Caliente), ו היתרונות הבריאותיים של טונה: סלט Antipasto ים תיכוני.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות יין מרלו כביש מירנדה למברט מחוז. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
הרוח החזקה ביותר שלנו מלאה בטעם פירותי וצבע חזק אך חלקה במרקם ובמשלוח. עם תמצית ברי בשלה ניחוח מתעכב כל עוד לסיים את חומר הנפץ. מרלו קטיפתי יבש זה ניחן בדיוק במאזן הנכון של כוח ועדינות שהופכים אותו לוויה מצוינת סטייק ופסטות עם רוטב אדום גוף מלא ושוקולד מריר.