קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

טורט גלידת מקרון

טורט גלידת מקרון
מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 6 גרם חלבון, 22 גרם שומן, ובסך הכל של 408 קלוריות. אם $ 1.01 למנה נופל בתקציב שלך, טורט גלידת מקרון עשוי להיות סופר חלב חינם מתכון לנסות. והוא מתאים להגשה ל 16 מנות סועדים. גשו לסופר וקנו גלידת קפה, עוגיות מקרון, ציפוי פאדג', ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה מושלם עבור קיץ. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 26%. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו הו הגנאש שלי " טורט מקרון דובדבן, טורט שקדים-מקרון עם ציפוי שוקולד וקומפוט תפוזים, ו עוגיות תות וגלידת שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מפזרים שליש מהעוגיות ל -9 אינץ ' לא משומן. תבנית קפיצית. למעלה עם 2 כוסות גלידת קפה, שליש מהעוגיות, 2 כוסות גלידת שוקולד ו 1/2 כוס חתיכות טופי. חזור על שכבות. מכסים ומקפיאים עד ליציבות. ניתן להקפיא עד 2 חודשים.
מרכיבים שתצטרך
גלידת שוקולדגלידת שוקולד
חבילות חטיפי עוגיות שוקולד קרמל (סה"כ 20 מקלות)חבילות חטיפי עוגיות שוקולד קרמל (סה"כ 20 מקלות)
חתיכות טופיחתיכות טופי
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
ציוד שתשתמש בו
נשיקות קצפת ונשיקות שוקולד מיניאטוריות, לא חובהנשיקות קצפת ונשיקות שוקולד מיניאטוריות, לא חובה
2
מוציאים מהמקפיא 10 דקות לפני ההגשה.
3
חותכים לטריזים; מזלפים ציפוי פאדג ' חם.
מרכיבים שתצטרך
עוגיות חמאת בוטנים, קצוצות גסעוגיות חמאת בוטנים, קצוצות גס

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

גלידה בתפריט? נסה להתאים עם שרי שמנת, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את אן. וי. ג ' ונסון ן קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -19 דולר לבקבוק.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו גיל"". משקה מועדף לפני הארוחה. חשבו על זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב ""בסגנון איטלקי"". "