קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 15 דק.
מנות16
ציון בריאות12
מגזין

טורטייה (פאי חזיר צרפתי)

טורטייה (פאי חזיר צרפתי)
טורטייה (פאי חזיר צרפתי) דורש כ 4 שעות ו -15 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 16. צופה בדמות שלך? זה מתכון חלב חינם יש 476 קלוריות, 17 גרם חלבון, ו 29 גרם שומן למנה. אם יש לך קינמון טחון, עלה דפנה, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 52%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם טורטייה (פאי חזיר צרפתי), טורטייר (פאי חזיר צרפתי קנדי), ו שמפיניון חזיר (חזיר צרפתי עם פטריות).

הוראות

1
בסיר גדול, מערבבים יחד את חזיר הקרקע, ציפורן, קינמון, בצל, מלח, סלרי, עלה דפנה ומים. המים יעזרו לפרק את החזיר הגולמי. מבשלים על אש בינונית-נמוכה כ -3 שעות, או עד שהמים מתאדים.
מרכיבים שתצטרך
חזיר טחוןחזיר טחון
עלי דפנהעלי דפנה
קינמוןקינמון
סלריסלרי
ציפורןציפורן
בצלבצל
מיםמים
חזירחזיר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסירים מהאש וזורקים את עלה הדפנה.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
3
לקראת סוף זמן בישול החזיר מניחים את תפוחי האדמה בסיר נפרד וממלאים בכמות מספקת של מים לכיסוי. מביאים לרתיחה ומבשלים עד שהם רכים, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מסננים ומועכים תפוחי אדמה. בסיום החזיר מערבבים את הפירה לתבנית עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מחממים את התנור ל 375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס). מרפדים שתי צלחות פאי בגודל 9 אינץ ' עם קרום תחתון. כף כמויות שוות של מילוי החזיר לכל קרום. מכסים בקרום עליון וחליל את הקצוות לאיטום.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
אופים 45 דקות בתנור שחומם מראש, או עד שהקרום מזהיב.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: Vin Santo, קציר מאוחר ריזלינג, Lambrusco Dolce

וין סנטו, ריזלינג הקציר המאוחר ולמברוסקו דולצ ' ה הם בחירה מצוינת לפשטידה. כל היינות האלה מתוקים, וזה חשוב מכיוון שהיין בדרך כלל צריך להיות מתוק יותר מהאוכל שאתה משתלב איתו. קולקציית טייטינגר טייטינגר מאת סבסטיאו סלגאדו עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 320 דולר לבקבוק.
אוסף טייטינגר טייטינגר מאת סבסטיאו סלגאדו
אוסף טייטינגר טייטינגר מאת סבסטיאו סלגאדו
ניחוחות פרחוניים עזים להפליא,עם עקבות של יערה, צימוקים נדיבים, פירות חמים ודבש ושזיפים ירוקים. טעמים טריים, לא גמישים וגמישים עוזרים לאיזון ועושר היין.עשוי מענבי שרדונה ופינו נואר נבחרים הגדלים במיקרו אקלים המשובח ביותר בשמפניה. שרדונה נקטף מגרנד קרו של סי קאסטה דה בלאנס ופינו נואר מגיע מגרנד קרוס של מונטיין דה ריימס וקצה של ואל טוסה דה לה מרן.לאחר הקציר, ענבים נלחצים מיד בבתי העיתונות בכרמים. לחיצה ראשונה היא רק מיץ המשמש יין זה. התערובת היא לאחר התספוגה הראשונית, הקובוטה הסופית משלימה את התספוגה המשנית בבקבוק במרתפים הקרים של טייטינגר.על סבסטיולו סלגדוסבסטיולו סלגאדו נולד בשנת 1944 באיימור סקלס, ברזיל. הוא גדל במשפחה של שמונה ילדים בחווה של הוריו, והוא התלהב מהעולם הטבעי שסביבו, מהטיולים ביער, מביטים מהגבעות ומקשיבים לרכבות שהובילו את המינרלים המקומיים. לאחר שלמד כלכלה בבית הספר, החליט סבסטופולו לשנות קריירה ולהיות צלם, תוך התמקדות באהבתו לטבע. תצלומיו של סבסטיולו סלגאדו מבטאים טרגדיות אנושיות וסביבתיות, וית ' תמיד מצליחה למצוא יופי יוצא דופן, ובכך מציעה ניצוץ של תקווה. עבודתו מתמקדת במגוון הביולוגי של כדור הארץ, ומדגישה את מה שלא השתנה על ידי בני אדם. התצלום שנבחר לאוסף טייטינגר הוא הצהרה על מה הכי אוניברסלי ומקורי: חיים, פשוטים ושלווים.