קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

טילפיה תאילנדית

טילפיה תאילנדית
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל טילפיאני תאילנדי. ואינו מכיל גלוטן, מתכון pescatarian מגישה 4 . מנה זו מכילה כ 20 גרם חלבון 6 גרם של שומן, וסך הכל 229 קלוריות. אם יש לך שן שום, פטרוזיליה, חלב כל כך טעים חינם מקורי חלב קוקוס קולינרי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. מתכונים דומים: טילפיה תאילנדית, טילפיה תאילנדית, ו אמנון בסגנון תאילנדי.

הוראות

1
מבשלים את השום וג ' ינג ' ר בשמן על אש בינונית-נמוכה. כאשר הוא זהוב בצבע להוסיף את כל שאר החומרים, למעט דגים ואורז חום. מערבבים ומביאים את הנוזלים לרתיחה.להפחית את החום לבישול מבשל במשך 5 דקות כדי להתעבות.
מרכיבים שתצטרך
מלח תיבול של Lawryמלח תיבול של Lawry
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
2
מניחים את הדגים לתוך הנוזל, כפית את הנוזל על הדג כדי מעיל עם צבע אדום בהיר. מבשלים עד הדג הוא קשקשי והוא יכול להיות שבור עם מזלג, על 10 דקות בהתאם לגודל ועובי של הדג.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
3
מגישים מעל אורז חום, למעלה עם רוטב נוסף, ומפזרים פטרוזיליה נוספת.
מרכיבים שתצטרך
מלח תיבול של Lawryמלח תיבול של Lawry
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לטילפיה. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. סנטה Margherita פינו גריג ' יו עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.