קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מגזין

טירמיסו מהיר

טירמיסו מהיר
המתכון מהיר טירמיסו יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 10 דקות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 14 גרם חלבון 56 גרם של שומן, וסך הכל 807 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לכם עוגות ספוג אצבעות גברת, ליקר טעם קפה, קפה חזק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : זוטות טירמיסו מהירות, טריפל מהיר של טירמיסו, ו תיקון מהיר Tiramisu Parfaits.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
פתחו את אצבעות הנשים והפרידו ביניהן. צבע את ladyfingers עם קפה בשילוב עם ליקר קפה באמצעות מברשת מאפה. קו 4 כוסות מרטיני עם שכבה אחת של ladyfingers, לתת לעוגות לחפוף קצת בגבעול. לחץ על העוגות למטה קצת כדי להתאים את קווי הזכוכית. מקציפים גבינה וסוכר יחד 2 או 3 דקות. כף ממותק מסקרפונה למשקפיים. כוסות למעלה עם כובע של fiderfingers. השתמש בכל מסקרפונה שנותרה כדי לנקד את הליידיפינגר צמרות ומפזרים כל כוס אבקת קקאו בשילוב עם מגע של קינמון.
מרכיבים שתצטרך
ליקר קפהליקר קפה
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
קצפת בחנות 2 מיכליםקצפת בחנות 2 מיכלים
מסקרפונהnameמסקרפונהname
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
4 בוקאצ'יני מוצרלה טריים, כל אחד בקוטר 1 אינץ'4 בוקאצ'יני מוצרלה טריים, כל אחד בקוטר 1 אינץ'
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
תוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
מברשת מאפהמברשת מאפה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Tenuta di Nozzole La Forra קיאנטי Classico Riserva. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 34 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים.ריכוז ועומק מרשימים, עם ניחוחות ודובדבנים אדומים וטעמים משובצים בחומציות קיאנטי יפה ובמבנה טאני אלגנטי.