קושיקל
מוכן ב9 דק.
מנות6
ציון בריאות66
מגזין

טרוטה צרובה במחבת עם סלסה בסגנון איטלקי

טרוטה צרובה במחבת עם סלסה בסגנון איטלקי
המתכון פורל מחבת צרוב עם סלסאן בסגנון איטלקי מוכן בסביבות 9 דקות וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 36 גרם חלבון 21 גרם של שומן, וסך הכל 344 קלוריות. אם יש לך לקישוט: לימון, שמן זית, סלסה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. נסו עוף צרוב במחבת עם סלסה איטלקית ורדה, סלסה בסגנון איטלקי, ו חצילים צרובים במחבת עם רוטב חמאה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מפזרים פילה עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
2
לבשל 3 פילה ב 2 כפות. שמן חם במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני גבוה 1 עד 2 דקות בכל צד או עד פתיתי דגים עם מזלג. חזור עם שאריות פילה ושמן. דג מעולה עם סלסה.
מרכיבים שתצטרך
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מקשטים, אם תרצה, ומגישים מיד.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
פרחים ארומטיים בהירים, קסיס ופירות אדומים המשלימים תבלין וערות מלוחות. החיך הוא גמיש והרמוני, עם שכבות מעניינות ואלמנטים umami, מרקם עדין וגימור מאוזן יפה.