קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות44
מגזין

טרטר סלמון

טרטר סלמון
טרטר סלמון הוא ללא חלב ופסקאטרי ומספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה 23% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 428 קלוריות, 23 גרם חלבון, ו 22 גרם שומן. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם גרידת לימון, בגט, עירית ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. כדי להשתמש במלח כשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת פירורים דלת שומן (כשרה-חלבית) כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. הציון הזה מוצק. נסו רולו דה סלמון אהומאדו קון סלסה טרטר י לנטג'אס (גליל סלמון מעושן עם רוטב טרטר ועדשים), טרטר סלמון, ו טרטר סלמון (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציוד מיוחד: 3-אינץ טבעת עובש
2
שלב בקערה בינונית את הסלמון, העירית, הקורניצ ' ונים, השמיר, החרדל, הבצל וגרידת הלימון ותבל במלח. מצננים עד שמוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
GherkinsGherkins
גרידת לימוןגרידת לימון
חרדלחרדל
עיריתעירית
בצלבצל
סלמוןסלמון
שמירשמיר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מחממים מחבת גריל לחום בינוני-גבוה. משפשפים את פרוסות הבגט עם השום, ואז מזלפים שמן זית ומתבלים במלח. צולים את הלחם עד שהוא קלוי וחרוך מעט.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
בגטבגט
שוםשום
לחםלחם
מלחמלח
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
4
מלבישים קלות את הארוגולה בשמן זית ומתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ארוגולהארוגולה
מלחמלח
5
למלא את טבעת עובש עם אבנית, ולאחר מכן להסיר את עובש.
6
מקשטים עם הארוגולה הלבושה מעל ומגישים עם קרוסטיני.
מרכיבים שתצטרך
קרוסטיניקרוסטיני
ארוגולהארוגולה

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא בדיעבד יינות שרדונה. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
בדיעבד יינות שרדונה
בדיעבד יינות שרדונה
שרדונה 2018 שלנו מקורו בכרמים בקרנרוס ובאלון קנול. היין מותסס בנירוסטה, ואז בן שלושה חודשים על הגב אלון צרפתי ניטרלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושת פה. שרדונה 100% זה מראה חומציות השמורה בדרך כלל ליינות אל חלד בלבד. זהו שרדונה מאוזן להפליא.