קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

טריאקי מאהי מאהי

טריאקי מאהי מאהי
ניתן להכין את המתכון טריאקי מאהי מאהי בערך 20 דקות. מתכון זה מכין 4 מנות עם 193 קלוריות, 33 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, שלם 30, ופסקאטרי דיאטה. לכו לחנות ואספו שמן קנולן, פילה מאהי מאהי, רוטב טריאקי ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה הוא יקר מתכון לחובבי אוכל יפני. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 44%. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: טריאקי מאהי מאהי עם ירקות ואורז קוקוס: מזייף טרי, טריאקי מאהי מאהי עם ירקות ואורז קוקוס: מזייף טרי, ו טריאקי מאהי מאהי עם מאנג-או-כל כך טעים סלסה.

הוראות

1
מפזרים מאהי מאהי עם אבקת שום ופלפל. במחבת גדולה מבשלים מאהי מאהי בשמן על אש בינונית-גבוהה במשך 4-5 דקות מכל צד או עד שהדג מתקלף בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
מאהי מאימאהי מאי
פלפלפלפל
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
הסר ושמור על חום.
3
באותה מחבת הקפיצו ג ' ינג ' ר למשך 30 שניות. מערבבים פנימה רוטב טריאקי; מחממים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טריאקירוטב טריאקי
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מגישים מעל מאהי מאהי.
מרכיבים שתצטרך
מאהי מאימאהי מאי

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

ניתן לשלב את מאהי מאהי עם פינו נואר, פינו גריג ' יו וגרונר ולטלינר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרלסנר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות את קינג אסטייט דומיין פינו נואר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-50 דולר לבקבוק.
קינג אסטייט דומיין פינו נואר
קינג אסטייט דומיין פינו נואר