קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

טריאקי סלמון עם סרירצ'ה מאיו

טריאקי סלמון עם סרירצ'ה מאיו
סלמון טריאקי W/ Sriracha מאיו עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 318 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 19 גרם של שומן כל אחד. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, אם יש לכם מים, שמן שומשום, מיונז, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר החום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קילו סוכר חום עם זיגוג חמאה חום כקינוח. הרבה אנשים באמת אהבו את המנה היפנית הזאת. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו סלמון Sriracha וקערות ברוקולי Teriyaki, סלמון טריאקי בגריל עם רוטב סרירצ'ה, ו סלמון טריאקי עם רוטב שמנת סרירצ'ה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה חנה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.