קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםיום הולדת
מגזין

יום הולדת פרוזן יוגורט Cakes...in צנצנת

יום הולדת פרוזן יוגורט Cakes...in צנצנת
אם $1.49 למנה נופל בתקציב שלך, יום הולדת יוגורט קפוא Cakes...in צנצנת יכולה להיות יוצאת מן הכלל. צמחוני מתכון לנסות. והוא יספק כ 1 מנות. מנה אחת מכילה עד 2 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 133 קלוריות. אם יש לך פירות: תותים, צנצנות מייסון, תוספות כיף אבל בריא, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום הולדת. מתכונים דומים: וידוי # 77: אני מכור לפרוזן יוגורט ... יוגורט קפוא יווני, עוגות יום הולדת בצנצנת, ו פרוזן יוגורט תות (עם יוגורט יווני).

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם הבחירה הראשונה שלי לקינוח קפוא. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם ן NV ג ' ונסון. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "