קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות63
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

יום עצל רוטב בשר הודו (לספגטי)

יום עצל רוטב בשר הודו (לספגטי)
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? יום עצלן רוטב בשר הודו (עבור ספגטי) יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה 567 קלוריות, 53 גרם חלבון ו 20 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %52 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו בזיליקום, שיני שום, רסק עגבניות, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. מתכונים דומים: ספגטי ברוטב בשר הודו, ספגטי ורוטב בשר, ו ספגטי ורוטב בשר.

הוראות

1
במחבת גדולה מעל חום בינוני להמיס את החמאה ושמן זית.לאחר חם, מוסיפים את הבצל, עלי סלרי ושום.
מרכיבים שתצטרך
לחם סנדוויץ', קלוי ומפוררלחם סנדוויץ', קלוי ומפורר
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
לטגן עד רך, כ 5 דקות.
3
מוסיף את טורקיה הקרקע ונקניק הודו. חום את הבשר, לשבור אותו לגזרים כפי שהוא cooks.To סיר חרס מוסיף את העגבניות, רוטב עגבניות ודבק ואת שאר החומרים. מערבבים לשלב. הגדר סיר קרוק להגדרה נמוכה.לאחר בשר מבושל דרך להוסיף אותו לסיר החרס. מבשלים על אש נמוכה על 4 שעות.זה יכול גם להיות מבושל על הכיריים במשך פחות זמן, רק לוודא לערבב כל 10 דקות בערך כדי לשמור על זה מלהישרף.
מרכיבים שתצטרך
נקניק הודונקניק הודו
הודו טחוןהודו טחון
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)

מרכיבים

2(חוֹרֶף)1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה2קילוגרםעגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי סלרי, חתוכים לקוביותעלי סלרי, חתוכים לקוביות2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הודו טחוןהודו טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק הודו איטלקינקניק הודו איטלקי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)2(חוֹרֶף)פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן1(חוֹרֶף)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס0(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)(צינור גדול)(צינור גדול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)