קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

יום ראשון ארוחת ערב ממולא צלעות חזיר, גבינת שמנת תפוחי אדמה, אפונה הצמד סוכר

יום ראשון ארוחת ערב ממולא צלעות חזיר, גבינת שמנת תפוחי אדמה, אפונה הצמד סוכר
אם יש לך מלח, פלפל, אפונה הצמד סוכר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב תפוחי האדמה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחמניות בטטות תפוחי אדמה כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. נסו יום ראשון ארוחת ערב ממולא צלעות חזיר, גבינת שמנת תפוחי אדמה, אפונה הצמד סוכר, צלעות חזיר עם קרם-רוטב תפוחים, תפוחי אדמה פטרוזיליה ואפונה הצמד סוכר, ו צלעות חזיר ואפונה הצמד סוכר עם זיגוג Julep מנטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מכסים תפוחי אדמה במים ומתבלים במלח. מכסה מחבת להביא תפוחי אדמה לרתיחה מהירה. מרתיחים תפוחי אדמה עד מכרז, על 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מסננים תפוחי אדמה ומחזירים אותם לסיר החם להתייבש. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים חלב, גבינת שמנת ובצל על אש נמוכה בינונית עד שגבינת שמנת נמסה לחלב ולבועות תערובת.
מרכיבים שתצטרך
4
יוצקים חלב חם גבינת שמנת לתוך תפוחי אדמה מחית כדי עקביות הרצוי.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים קצת חלב לתפוחי אדמה רכים יותר. מתבלים במלח, לטעמכם, ומעבירים לצלחת הגשה.
מרכיבים שתצטרך
6
מקשטים עם עירית קצוצה.
מרכיבים שתצטרך
7
מחממים מחבת בינונית על חום גבוה בינוני.
8
מוסיפים שמן ובייקון למחבת ומבשלים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים תפוח, סלרי ובצל ומתבלים את התערובת עם עשבי תיבול, מלח ופלפל. להפחית חום בינוני. לבשל ירקות 5 דקות, ערבוב לעתים קרובות. להתפורר מאפינס התירס למחבת ולשלב מלית.
מרכיבים שתצטרך
מאפינס תירסמאפינס תירס
10
מחממים מחבת גדולה או מחבת גריל מעל חום גבוה בינוני.
11
לטפטף צלעות עם שמן ומתבלים במלח ופלפל. טבח צלעות 3 עד 4 דקות בכל צד. אל תבשל יותר מדי. הצלעות צריכות להיות מוצקות אבל עדיין פולטות מיצים.
מרכיבים שתצטרך
12
בסיר בינוני, מניחים אפונה הצמד מרק 1 כף חמאה מעל חום גבוה בינוני. כאשר הנוזל רותח, לכסות את המחבת ולהפחית את החום לנמוך. אפונה הצמד מבשלים 3 עד 5 דקות, עד רך אבל עדיין ירוק.
מרכיבים שתצטרך
13
הסר מחבת מן האפונה הצמד חום העונה עם מלח, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
14
כדי להרכיב צלעות ממולאות, להגדיר קוצץ דק על צלחת ארוחת ערב או צלחת הגשה. תלולית את צלע החזיר עם מלית, המאפשר כמה לשפוך על הצלחת, ואז למעלה עם נתח שני. חזור עם 3 מנות שנותרו. להעביר תפוחי אדמה אפונה הצמד כדי להשלים את הארוחה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2פרוסותבייקון, קצוץבייקון, קצוץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיסלרי מהלב, קצוץ דקסלרי מהלב, קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף או מיםמרק עוף או מים2חנות קנה מאפינס תירסחנות קנה מאפינס תירס113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת2(חוֹרֶף)עירית טרייה קצוצה, אופציונליתעירית טרייה קצוצה, אופציונלית1קטןתפוח מקינטוש, קצוץתפוח מקינטוש, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1קטןבצל, קצוץבצל, קצוץ1קטןבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק8מרכז דק ללא עצמות לחתוך צלעות חזירמרכז דק ללא עצמות לחתוך צלעות חזיר1קילוגרםתפוחי אדמה, קלופים לחתוך לחתיכותתפוחי אדמה, קלופים לחתוך לחתיכות2(חוֹרֶף)עלי מרווה קצוצים טריים, או 1 כפית מרווה יבשהעלי מרווה קצוצים טריים, או 1 כפית מרווה יבשה4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה הצמד סוכראפונה הצמד סוכר2(חוֹרֶף)טרי קצוץ עלי טימין, או 1 כפית עלים יבשיםטרי קצוץ עלי טימין, או 1 כפית עלים יבשים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית או שמן צמחי, בתוספת כמה לטפטוףשמן זית או שמן צמחי, בתוספת כמה לטפטוף

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם בחירה מצוינת לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה נהר רוסית La Crema. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.