קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות1
ציון בריאות86
מגזין

יפה בלחם תירס ורוד (טבעוני)

יפה בלחם תירס ורוד (טבעוני)
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל יפה לחם תירס ורוד (טבעוני). והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %53 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון טבעוני זה יש 1405 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 22 גרם של שומן למנה. גשו לסופר וקנו קמח, אבקת אפייה, סולת, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב קמח החיטה המלאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שיבולת שועל ועוגיות צימוקים רום מתובל עם קמח מחיטה מלאה כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. נסו מטבל די-In-ורוד, יפה בפסטה ורודה, ו יפה בעוגה ורודה (מתכונים דומים).

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים3(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ סלקמיץ סלק11 קילו קישואים,כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות מיובשות או 1/4 כוס דובדבנים יבשיםחמוציות מיובשות או 1/4 כוס דובדבנים יבשים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמןשמן1גזר לבן, מגורדגזר לבן, מגורד1צביטה1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלא מגן מקומילא מגן מקומי1(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח מחיטה מלאה (השתמשתי בקמח מלא)קמח מחיטה מלאה (השתמשתי בקמח מלא)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח תירס (אם אתה משתמש לבן itll להיות ורוד, אבל השתמשתי צהוב)קמח תירס (אם אתה משתמש לבן itll להיות ורוד, אבל השתמשתי צהוב)

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 56 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
"טיפה קטנה בארומה, ללבן הצעיר הזה יש המון עוצמה, המציע טעמים של ליים, אפרסק וצפחה בהתאמה למרקם משיי. זה מביך היום, צורך זמן לשלב. הטוב ביותר מ-2008 עד 2020. 1,500 מקרים שנעשו.- BS