קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות20
מגזין

ירוק-סלסה עגבניות

ירוק-סלסה עגבניות
צריך ללא גלוטן, ו 30 מתאבן שלם? סלסה ירוקה-עגבנייה יכולה להיות מתכון מצוין לנסות. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 96 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 7g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם פלפל, בצל, צ'ילי jalapeño, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה ... לא יקר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. מתכונים דומים: סלסה דה Molcajete (עגבניות קלויות סלסה צ'ילה ירוקה), סלסת העגבניות הירוקה של פג, ו סלסה עגבניות ירוקה.

הוראות

1
מערבבים עגבניות, בצל, צ ' ילי, כוסברה, מיץ ליים, מלח ופלפל בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים אבוקדו לקערה וזורקים מרכיבים יחד. מתבלים עם מלח ופלפל נוספים. מכסים ומקררים לפחות 30 דקות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
3
מגישים עם שבבי טורטייה, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Adelsheim Pinot Noir (חצי בקבוק) עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
Adelsheim פינו נואר (חצי בקבוק)
Adelsheim פינו נואר (חצי בקבוק)
עם מגוון רחב של מקורות ושיבוטים, היין הזה מציג ניחוחות אדומים pf דובדבן מסוכר, רימון ופטל על האף ואת החיך. בנוסף, אחד מוצא מגע קל של תבלינים חומים כמו אגוז מוסקט, קינמון, כל התבלינים. נאמן לסגנון הבית שלנו, הוא מעוצב באלגנטיות עם משולב בצורה חלקה, משיי, polishedtannins. זוג זה עם סלמון, ahi, עגל, בשר חזיר, עוף( חושב ברווז), בשר בקר צמחוני מנות.