קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות18
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

ירקות ברוטב קארי קוקוס

ירקות ברוטב קארי קוקוס
ירקות ברוטב קארי קוקוס עשויים להיות רק הרוטב שאתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 142 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 3g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה ההודית הזו. אם יש לכם מלאי ירקות, אבקת צ'ילי, גזרוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. . מתכונים דומים: ירקות עם חלב קוקוס וקארי ירוק, קציצות קארי קוקוס עם ירקות ספירליים, ו ירקות מעורבים ברוטב קארי קוקוס.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות יין Fram Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -32 דולר לבקבוק.
יינות Fram Chenin Blanc
יינות Fram Chenin Blanc
האזור המיוחד מאוד שממנו מגיעים הענבים האלה קרוב יותר לקלנוויליאם מאשר לסיטרוסדל, אבל החלק על ההר נכון מאוד. ממוקם בקרקעות חוליות אדומות עמוקות, בחווה המשקיפה על סרטן הנהרות מכה של Lambertsbay בצד אחד, ואת Olifantsriver וסכר Bulshoek בצד השני. החומציות העסיסית ההדוקה היא המאפיין הבולט של Chenin blanc מאזור זה, לשלב את זה עם בשלות המוסיפה מורכבות עצומה ואתה יודע שיש הרבה אהבה כאן.