קושירגיל
מוכן ב29 דק.
מנות4
ציון בריאות8
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

ירקות טמפורה

ירקות טמפורה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' oeuvre, אז תנו הזדמנות ל Tempuran ירקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 427 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 27 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זמן הכנת המתכון כ 29 דקות. רק מעטים מאוד אהבו את המנה היפנית הזאת. אם יש לך דאשי, קורנפלור, קורג'ט, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. מתכונים דומים: ירקות טמפורה, ירקות טמפורה, ו טמפורה ירקות עונתית.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Lang & Reed Napa עמק Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed 2015 Chenin Blanc – Napa Valley יש אפרסק ופירות טרופיים כי הם מיד על האף, עם הרמז הדרוש של חלת דבש (אופי varietal המסורתי), וביטוי פחותה של תפוח והדרים. על החיך, ניחוחות הם שיקוף ונתן נוכחות חזקה עוד יותר עם תפוח צהוב הערות הדרים אקזוטיים, אשר נותן לו זרימות מדויקת. המרקם עדין, והטעמים מתרחבים בנגיעה של מינרליות מלוחה, מה שמוביל לחומציות חדה ובהירה, המוסיפה לאופי המרענן של היין. זה יהיה לפרוח ולהשיג במורכבות עם זמן בקבוק נוסף.