קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

ירקות מסאלה

ירקות מסאלה
מתכון ירקות Masalan מוכן תוך כ 30 דקות, וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן וטבעוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 151 קלוריות, 5 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הזו. אם יש לכם גזר, אבקת צ'ילי, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . עם כפית ציון של 76% המנה הזאת די טובה. נסו ירקות מסאלה, תערובת ירקות מסאלה, ו תערובת ירקות מסאלה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים תפוחי אדמה, גזר ושעועית ירוקה במים הקרים. אפשר להשרות בזמן שאתה מכין את שאר הירקות; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
2
בצלחת בטוחה במיקרוגל במקום תפוחי אדמה, גזר, שעועית ירוקה, אפונה, מלח וכורכום. לבשל במשך 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים שמן במחבת גדולה מעל חום בינוני. מבשלים זרעי חרדל וכמון; כאשר זרעים מתחילים לגמגם פופ, מוסיפים את הבצל ו לטגן עד שקוף. מערבבים את העגבניות, garam masala, זנגביל, שום ואבקת צ ' ילי; לטגן 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הירקות המבושלים לתערובת העגבניות ומטגנים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
5
מקשטים עם עלי כוסברה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות Laurenz V מקסים Gruner Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
Laurenz V מקסים גרונר Veltliner
Laurenz V מקסים גרונר Veltliner
ניחוחות של תפוחים בשלים spiciness Veltliner טיפוסי להתחתן כדי ליצור מרתקזר פירות. על החיך, היין רך ועסיסי, נתמך על ידי פירות עדיניםחומציות. הרמוני מאוד, המאפשר שתייה חלקה לחלוטין. פשוט מקסים!