קושיבינוני
מוכן ב28 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

ירקות מקסיקניים עם Queso

ירקות מקסיקניים עם Queso
ירקות מקסיקניים עם Queso נטול גלוטן,, חלב חינם, וכל 30 ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 253 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לכו לחנות וקסו אסדרו, סקווש, מלח ופלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. . זה עובד טוב כמו מנות ראשונות זולה למדי. זמן הכנת המתכון כ 28 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. מתכונים דומים: Queso מקסיקני אמיתי-הפוך queso אמיתי, מטבל גבינה מקסיקני, ו מטבל גבינה מקסיקני עליון.

הוראות

1
מחממים את שמן הירקות במחבת מעל חום בינוני. מערבבים את הבצל ואת השום; מבשלים ומערבבים עד הבצל התרכך והפך שקוף, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
להוסיף קישואים, קישואים צהובים, ו chayote. מכסים, ערבוב מדי פעם, עד הירקות רכים, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
הוסף את jicama קצוץ; לכסות ולבשל 3 דקות. מערבבים את העגבניות, אבקת צ ' ילי, כמון, קאיין, מלח ופלפל. לכסות ולתת לבשל במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר מהחום ומערבבים את הגבינה הקצוץ.
מרכיבים שתצטרך
5
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות של ג 'ימי ג' ון Vin De כריך פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
כריך יין פינו נואר של ג 'ימי ג' ון
כריך יין פינו נואר של ג 'ימי ג' ון
ה "פינו נואר" הופק ובקבוק על ידי יקב ה "פולק מאשין", והיינן קני ליקיטפרקונג.