קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות81
מגזין

כבד אווז צרוב עם כופתאות מרק כבד אווז

כבד אווז צרוב עם כופתאות מרק כבד אווז
כבד אווז צרוב עם כופתאות מרק כבד אווז הוא חלב חינם ומספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 801 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 27 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %60 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. גשו לסופר וקנו חומץ בלסמי, פטריות שיטאקה, קמח, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הקינמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאדג'קינמון כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו -30 דקות. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : כבד אווז צרוב עם כופתאות מרק כבד אווז, כבד אווז צרוב עם קרם ג'ינג'ר, ו כבד אווז צרוב במחבת עם תאנים Mostardan ותאנים טריות.

הוראות

1
שים את רגלי החזיר בסיר עם המניות ולהביא לרתיחה. לרפרף ולהוסיף את הקינמון, אניס כוכב, פטריות, זנגביל, ורוטב סויה ופלפל, לפי הטעם. מבשלים, ברפרוף מדי פעם, עד רגלי החזיר רכות, על 3 שעות. מתח. לטעום ולהתאים תבלינים; זה יכול להיות מלוח מ הפחתת כך להוסיף קצת מים במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
רגלי חזיררגלי חזיר
1
מערבבים את הוינגר, הג ' ינג ' ר ופלפל בסיר גדול, מביאים לרתיחה, ומבשלים עד שהוא מצטמצם עקביות כמו זיגוג. מסננים דרך מסננת ומקררים; זה שומר ללא הגבלת זמן. כדי להפוך את מוס כבד: מחממים את התנור ל 275 מעלות F. עונת כבד האווז ושאריות, אם באמצעות, בנדיבות עם מלח ופלפל ולתת לשבת לילה במקרר. לארוז לתוך עובש טרין, לכסות, ולמקם את התבנית במחבת צלייה מלאה במים חמים.
מרכיבים שתצטרך
2
אופים עד שזה רק מתחיל להמיס והוא חם במרכז, כ 45 דקות.
1
מערבבים את הקמח וקמצוץ מלח בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את המים הרותחים ומערבבים עם כפית עד שהוא מגיע יחד כמו בצק. ללוש על משטח מקומח עד חלקה. הגדר בקערה משומנת, לכסות עם פלסטיק, ולתת לנוח 30 דקות. בקערה קטנה, לטאטא יחד את הביצה, המים, וקמצוץ של מלח. על משטח מקומח, לגלגל את הבצק עד שהוא קצת פחות מ 1/8 אינץ ' עבה. באמצעות חותך ביסקוויט או סכין, לחתוך 8 (3 1/2 אינץ') סיבובים בקוטר מהבצק; נסה לא מחדש לגלגל את השאריות פעמים רבות מדי.
מרכיבים שתצטרך
3
צחצח כל עטיפה עם מי הביצים.
4
חותכים ריבוע קטן של מוס כבד מן הטרין ומניחים אותו במרכז עטיפה, יחד עם כמה קוביות של jicama ו מנה קטנה של מרק הג ' ל. מקפלים לשניים, לחץ על כיסי האוויר, וקמט, לחיצה על התפר כדי לאטום וליצור חצי ירחים. לבשל מיד, או להקפיא עד 1 שבוע. כדי לשרת: להגדיר ספינת קיטור על סיר עם 1 אינץ ' של מים רותחים. קיטור הכופתאות (אם קפוא, לא להפשיר ראשון), מבלי להצטופף ספינת הקיטור, עד נפוח, 4 עד 5 דקות. בעוד הכופתאות מבשלות, לשים את הקמח המיידי על צלחת. מתבלים את כבד האווז במלח ופלפל ומחפרים בקמח.
מרכיבים שתצטרך
5
מחממים מחבת מעל חום גבוה, וכאשר הוא חם, צורבים את כבד האווז עד השחמה משני הצדדים אבל רק חם בפנים, בערך דקה אחת לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
6
העברה ללוח לחתוך 8 חתיכות. לקשט כל צלחת עם הפחתת חומץ ולסדר 1 כופתה על גבי. מעל כל כופתה עם חתיכת כבד אווז צרוב וקמצוץ של בצל ירוק ג ' וליאן במרכז.
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים עם מקלות אכילה וכפית מרק סינית, כך הדיינר יכול לחוות את המיץ בכופתה. מתכון זה סופק על ידי שפים מקצועיים כבר scaled למטה ממתכון בתפזורת המסופקת על ידי מסעדה. טבחים רשת מזון שפים לא בדקו את המתכון הזה, בפרופורציות שצוינו, ולכן, אנחנו לא יכולים לעשות כל ייצוג לגבי התוצאות.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי11 קילו קישואים,פלפל שחורפלפל שחור4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ שחור סיניחומץ שחור סיני2רגלי חזיר, פיצולרגלי חזיר, פיצול2בצל צהוב בינוני, קצוץ1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן1מקל גדוליכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה2פטריות שיטאקה מיובשותפטריות שיטאקה מיובשות12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח, יותר ללושקמח, יותר ללוש8ריבס, קצוץ טרי או קפואקמח מיידי, עבור dredging (מומלץ: Wondra)קמח מיידי, עבור dredging (מומלץ: Wondra)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אונה כיתה ב ' כבד אווז, ניקהאונה כיתה ב ' כבד אווז, ניקה85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כבד אווז משובח, משונןכבד אווז משובח, משונן8ריבס, קצוץ טרי או קפואשאריות כבד אווז, אופציונלישאריות כבד אווז, אופציונלי2פרוסותג'ינג'ר טרי, לא מרופדג'ינג'ר טרי, לא מרופד5פרוסותג'ינג'ר טרי, לא מרופדג'ינג'ר טרי, לא מרופד1ג'יקמה, חתוך לקוביות 1/3 אינץג'יקמה, חתוך לקוביות 1/3 אינץ8ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן, עבור קערת ציפוישמן, עבור קערת ציפוי8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי8ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק ג'וליאןבצל ירוק ג'וליאן8ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב סויהרוטב סויה4צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עגלציר עגל1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים רותחיםמים רותחים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן