קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות22
ציון בריאות0
מגזין

כדור גבינה ROKA קלאסי

כדור גבינה ROKA קלאסי
כדור גבינה קלאסי של ROKA עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכונים שלך. מתכון זה מכיל 22 מנות עם 161 קלוריות , 2 גרם חלבון ו -10 גרם שומן כל אחת. תמורת 51 סנט למנה , מתכון זה מכסה 3% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. למתכון הזה מ-Taste of Home יש 1 מעריצים. אם יש לכם גבינת שמנת פילדלפיה, אבקת שום, ממרח קראפט® רוקה וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעתיים ו-10 דקות . בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 13% . הציון הזה לא כל כך מרהיב. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם כדור גבינה קלאסי ROKA , כדור גבינה קלאסי וכדור גבינה קלאסי .

הוראות

1
מערבבים את 3 המרכיבים הראשונים עד לקבלת תערובת אחידה. מקררים 2 שעות.
2
SHAPE לתוך כדור; מצפים בשאר החומרים.
3
מגישים עם קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
קרקרים של Ritz®קרקרים של Ritz®

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את Vietti Cascinetta Moscato d'Asti. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-18 דולר לבקבוק.
Vietti Cascinetta Moscato d'Asti
Vietti Cascinetta Moscato d'Asti
צבע צהוב שמש חיוור וקריזנט קל, למוסקטו ד'אסטי הזה יש ניחוחות עזים של אפרסקים, עלי ורדים וג'ינג'ר. בחיך הוא מתוק עדין ונוצץ עם חמיצות צנועה, איזון טוב, מורכבות טובה וסיומת של משמשים טריים. נפלא כאפריטיף, מלווה מושלם למטבח הפאן-אסיאתי וללובסטר, כמו גם מאפים, קינוחים על בסיס פירות וקרמימים וגבינות כחולות.