קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות18
ציון בריאות5
מגזין

כולם אוהבים את זה מוס שוקולד

כולם אוהבים את זה מוס שוקולד
כולם אוהבים את זה מוס שוקולד יכול להיות רק הקינוח שאתה מחפש. והוא יספק כ 18 מנות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 11 גר' של חלבון, 67 גרם של שומן, וסך הכל 845 קלוריות. גשו לסופר וקנו קפה, שוקולד צ'יפס, שוקולד צ' יפס, ושוקולד צ'יפס, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה מושלם עבור יום ולנטין. . זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן הכנת המתכון כ 3 שעות עם כפית ציון של 34% המנה הזאת די גרועה. נסו מוס שוקולד צרפתי מסורתי {Mousse au Chocolat}, מוס שוקולד בננה ללא ביצים / מוס מהיר, ו מוס שוקולד ללא ביצים, איך לעשות מוס שוקולד (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים שבבי שוקולד למחצה ושוקולד חלב בסיר כבד על אש נמוכה מאוד תוך ערבוב. מערבבים קפה לתוך שוקולד נמס, להסיר מהחום, וקריר לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
פצפוצי שוקולד חלבפצפוצי שוקולד חלב
שוקולדשוקולד
קפהקפה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מקציפים חלמונים, אחד בכל פעם, לתוך תערובת השוקולד.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
חלמון ביצהחלמון ביצה
3
לנצח שמנת כבדה עם מערבל יד חשמלי בקערת ערבוב גדולה עד מעובה. בהדרגה להכות סוכר לתוך השמנת עד התערובת נוקשה.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מערבל ידמערבל יד
4
היכו חלבונים ביצה עם מלח בקערת זכוכית או מתכת נפרדת עד פסגות נוקשות טופס; לקפל לתוך תערובת שמנת. קח על 1/3 של התערובת המתקבלת ומערבבים לתוך תערובת השוקולד. לגרד הנותרים תערובת שמנת וביצה על בסיס שוקולד מואר לקפל יחד בעדינות; לשפוך לתוך קערת הגשה או כוסות קינוח בודדים.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
שוקולדשוקולד
קרםקרם
בסיסבסיס
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
צ ' יל במקרר עד סט, על 2 שעות.