קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

כוסברה & כמון מצופה דג חרב בגריל עם תבלין אבוקדו

כוסברה & כמון מצופה דג חרב בגריל עם תבלין אבוקדו
כוסברה & כמון מצופה דג חרב בגריל עם תבלין אבוקדו הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 24 גרם חלבון 23 גרם של שומן, וסך הכל 322 קלוריות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, והוא נעשה בסביבה 45 דקות. גשו לסופר וקנו אבוקדו, שמן זית, פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. . , שהוא מוצק. נסו סטייקים דג כוסברה בגריל עם Gazpacho להתענג, סלמון כוסברה כמון מצופה, ו מרק אבוקדו עם כוסברה, כוסברה, כמון וליים (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה, לשלב תבלינים. לשפשף על דג חרב. מחממים גריל או מחבת גריל בינוני. מבשלים swordfish 5-7 דקות לכל צד, עד דגים אטום במרכז פתיתים בקלות עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
דג חרבדג חרב
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
קערהקערה
2
בקערה בינונית, לשלב מרכיבים להתענג.
מרכיבים שתצטרך
להתענגלהתענג
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מגישים סטייקים דג חרב על גבי להתענג.
מרכיבים שתצטרך
סטייק דג חרבסטייק דג חרב
להתענגלהתענג

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אן איימי פינו גרי עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
אן אמי פינו גריס
אן אמי פינו גריס
ניחוחות של מאייר לימון, מנדרין, פרח לינדן, פריחת תפוז. טעם של פירות אבן, תפוחים פריך, אגס אסייתי, הל. הגימור יבש, ארוך, מינרליות.הציע זיווגים מזון: עוף צלוי, מולים, גבינות, סקווש בגריל.