קושיבינוני
מוכן ב29 דק.
מנות24
ציון בריאות1
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

כוסות עוגיות סוכריות

כוסות עוגיות סוכריות
כוסות עוגיות סוכריות דורשות כ -29 דקות מההתחלה ועד הסוף. תמורת 33 סנט למנה , אתה מקבל קינוח שמגיש 24. צופה בדמות שלך? מתכון ללא מוצרי חלב זה מכיל 138 קלוריות , 2 גרם חלבון ו -8 גרם שומן למנה. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. גשו לסופר וקנו אגוזי מקדמיה, כוסות חמאת בוטנים, בצק עוגיות מקדמיה בצ'יפס במנות נפרדות ועוד מספר מצרכים שאפשר להכין היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 20% . נסו כוסות עוגיות תפוח סוכריות , חמאת בוטנים משולשת שכבה + עוגיות שוקולד צ'יפס + כוסות בצק עוגיות , ובצק עוגיות קפוא יוגורט ב-Quest Bar כוסות עוגיות {סרטון כולל!} (מתכונים דומים).

הוראות

1
מפזרים אגוזי מקדמיה ל-24 כוסות מאפינס מיניאטוריות משומנות, 1 כפית בכל אחת.
מרכיבים שתצטרך
חבילה במנות נפרדות בקירור לבן צ'יפס מקדמיה בצק עוגיות אגוזי מקדמיהחבילה במנות נפרדות בקירור לבן צ'יפס מקדמיה בצק עוגיות אגוזי מקדמיה
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
2
חותכים כל חלק של בצק עוגיות לשניים; מניחים כל חצי בכוס מאפינס.
מרכיבים שתצטרך
כתום וצהוב משחת צבע מאכלכתום וצהוב משחת צבע מאכל
3
אופים ב-325 מעלות למשך 11-13 דקות או עד להזהבה. מניחים מיד כוס חמאת בוטנים בכל עוגייה; לחץ כלפי מטה בעדינות. מצננים לחלוטין לפני שמוציאים מהמחבתות לרשתות.
מרכיבים שתצטרך
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

יין מומלץ: קרם שרי, יין פורט, Moscato Dasti

קינוח עובד ממש טוב עם שמנת שרי, יין פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Johnson Estate Cream Sherry. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-19 דולר.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "