קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות9
ציון בריאות21
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כיכר סלמון סנסציונית

כיכר סלמון סנסציונית
כיכר סלמון סנסציוני יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 9 מנות סועדים. צופה הדמות שלך? למתכון הפסקטרי הזה יש 130 קלוריות, 13 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 11% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. 61 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הביא לך את כולםמתכונים. גשו לסופר וקנו קרקרים מלוחים, בצל, ביצה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי לנצל את קרקרים מלוחים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת סוכריות קראק קרמל כמו קינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף די טוב של 57%. מתכונים דומים: סלמון מתובל סנסציוני, כיכר סלמון, ו כיכר סלמון עבור 2.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים תבנית אפייה בגודל 9 על 9 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
בקערה גדולה מערבבים יחד סלמון, קרקרים, ביצה, פלפל ובצל.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
קרקריםקרקרים
סלמוןסלמון
בצלבצל
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים חלב, רוטב ווסטרשייר ופלפל חריף. מתבלים בפלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
פלפל שחורפלפל שחור
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
חלבחלב
4
מערבבים היטב עם הידיים, ומתפשטים לתבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים בתנור שחומם מראש עד שהחלק העליון מזהיב וקיסם המוחדר למרכז יוצא נקי, כ-45 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
6
חותכים לריבועים להגשה.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לשלב סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות א 'עד ז' שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -15 דולר לבקבוק.
א 'עד ת' שרדונה
א 'עד ת' שרדונה
שרדונה א 'עד ת' 2010 נפתח בניחוחות של פרחים לבנים, קלמנטינה, ליים, חבוש, אבן רטובה ומינרלים המתפתחים הלאה לאגוז מוסקט, דבש, תפוח ירוק עם רמזים לג ' ינג ' ר. התקף עמוס מינרלים הוא בהיר, מעורר תיאבון ואינטנסיבי. החיך האמצעי הניואנסי ממשיך בטעמים המשקפים ומגבירים את הארומטים. הגימור ארוך, נקי, פריך ועסיסי עם טעמים של יערה, הדרים ואבן רטובה. יין זה מדגים קלאסי אורגון סטילי שרדונה. 2010 היה בציר יוצא דופן עבור יינות לבנים באורגון ויין מונע טרואר מתוחכם זה אינו יוצא מן הכלל; בהיר, חריף ואינטנסיבי זה יספק במהלך 5 השנים הבאות.