קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 30 דק.
מנות30
ציון בריאות14
מגזין

כנפי הר געש Bbq צ'יפוטלה

כנפי הר געש Bbq צ'יפוטלה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של אמריקאים, אז תנו הזדמנות ל BBQ הר געש צ'יפוטלה כנפיים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 61 גר' של חלבון, 52 גרם של שומן, וסך הכל 785 קלוריות. והוא יספק כ 30 מנות. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, אם יש לכם חומץ תפוחים, קטשופ, פלפל קאיין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הרבה אנשים ממש אהבו את המתאבן הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 3 שעות ו -30 דקות. נסו בישול איטי מייפל צ'יפוטלה בקר ברביקיו, כנפי עוף ברוטב צ'יפוטלה, ו דבש צ'יפוטלה-כנפיים מזוגגות (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
לרוטב הר הגעש צ 'יפוטלה: בסיר מעל לחום בינוני, מערבבים את הקטשופ, פירה צ' יפוטלה, חומץ, רוטב ווסטרשייר, רוטב חריף, קאיין, שום מגורען, סרירצ ' ה, פתיתי פלפל אדום, סוכר חום, רוטב חריף, חרדל, מלח ועשן נוזלי במשך 15 דקות, ערבוב מדי פעם. שמור מכוסה חלקית עבור כמה אוורור. לחום מרבי, להוסיף פתיתי פלפל אדומים יותר. סובב את המטגן ל-375 מעלות פ.
מרכיבים שתצטרך
עשן נוזליעשן נוזלי
שום מגורעןשום מגורען
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מחית צ 'יפוטלה צ' ילהמחית צ 'יפוטלה צ' ילה
סוכר חוםסוכר חום
SrirachaSriracha
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
קטשופקטשופ
חרדלחרדל
חומץחומץ
רוטברוטב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
טיגון עמוקטיגון עמוק
סירסיר
3
עבור כנפי העוף: אין צורך בתיבול. זרוק את הכנפיים, בקבוצות, בטיגון העמוק או טיגון הבית במשך 8 דקות. דרך טובה לדעת מתי הכנפיים נעשות היא כאשר הן צפות על החלק העליון של השמן במשך 30 שניות. אם אין לך טיגון בבית, מחממים התנור שלך ל 450 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
כנפי עוףכנפי עוף
תיבולתיבול
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
טיגון עמוקטיגון עמוק
תנורתנור
4
מניחים את הכנפיים על מגש גיליון משומן ומבשלים 25 דקות. הפוך את העוף שלך בנקודת האמצע.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
כנפי עוףכנפי עוף
5
הסר את הכנפיים מן הטיגון או התנור ומניח בקערה. כסה עם רוטב הר הגעש הצ ' יפוטלה שלך ולזרוק. הכי טוב מוגש עם גבינה כחולה וסלרי.
מרכיבים שתצטרך
גבינה כחולהגבינה כחולה
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
סלריסלרי
רוטברוטב
כנפי עוףכנפי עוף
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
תנורתנור

מרכיבים

2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם3(חוֹרֶף)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1stickגבינה כחולה וסלרי, להגשהגבינה כחולה וסלרי, להגשה18קילוגרםשרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחיםשרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקpureed chipotlepureed chipotle596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוצים כשריםחמוצים כשרים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב חריף, כמו הרוטב החריף המקורי של פרנק.רוטב חריף, כמו הרוטב החריף המקורי של פרנק.3(חוֹרֶף)רוטב חריף, כמו טבסקורוטב חריף, כמו טבסקו9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים2(יכול להיות או להרחיק)עשן היקורי נוזליעשן היקורי נוזלי796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות2(חוֹרֶף)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקSrirachaSriracha3(חוֹרֶף)חרדל מלאחרדל מלא1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לכנפי עוף. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. שרדונה Lapis לונה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.