קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 45 דק.
מנות45
ציון בריאות0
מגזין

כנפי מסיבת בישול איטיות

כנפי מסיבת בישול איטיות
אתה אף פעם לא יכול להיות יותר מדי מתכוני hor d ' ouvre, אז תנו הזדמנות ל כנפי מסיבה איטיות בישול. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 51 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 3g של שומן למנה. והוא יספק כ 45 מנות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם רוטב ברביקיו חריף&, כנפי עוף, מיץ תפוזיםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 5 שעות ו-45 דקות. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו תערובת סירים איטית, טאקו מסיבת בישול איטי, ו איטי סיר צ'קס המפלגה לערבב (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-400F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים עוף על נייר מצופה גיליון אפייה מרוסס עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
אופים 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
להעביר עוף לבישול איטי; להשליך לסכל עם כל טפטוף.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
5
מערבבים מרכיבים שנותרו עד מעורבב.
6
יוצקים על עוף; מערבבים כדי מעיל שווה. מכסים במכסה.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
7
מבשלים על נמוך 5 עד 6 שעות (או על גבוה 2-1/2 עד 3 שעות).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

כנפי עוף ניתן לזווג עם שרדונה, פינו נואר, וסוביניון בלאן. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. שרדונה a עד Z עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה a To Z 2010 נפתח עם ניחוחות של פרחים לבנים, מנדרינה, ליים, חבושים, אבן רטובה ומינרלים המתפתחים עוד יותר לתוך אגוז מוסקט, דבש, תפוח ירוק עם רמזים של זנגביל. התקפה עמוסה במינרלים היא בהירה, מעוררת תיאבון ואינטנסיבית. אמצע החיך הניואנסי ממשיך עם טעמים שמשקפים ומגבירים את הארומטיקה. הגימור ארוך, נקי, פריך ועסיסי עם טעמים של יערה, הדרים ואבן רטובה. יין זה מדגים שרדונה Steely קלאסי אורגון. 2010 היה בציר יוצא דופן ליינות לבנים באורגון והיין המתוחכם הזה המונע על ידי טרואר אינו יוצא מן הכלל; בהיר, חריף ואינטנסיבי הוא יספק במהלך 5 השנים הבאות.